Gå til innhold

The sims 2 noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, jeg har sett disse grønne i en av disse standardverdenene, men hvordan får man aliens??? Jeg har ikke fått til det jeg...?

Bli kidnappet av aliens. Se i teleskopet om natta, da hender det at de kommer og kidnapper deg. Og da kommer du gravid tilbake. Har imdidlertid bare fått til det med menn, så jeg vet ikke om damene blir kidnappet også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer kan bli kidnappet så vidt jeg vet, men de kan ikke bli gravide med aliens, det er det bare menn som kan bli.

I nabolaget "strangeville" (snålfoss?) er det også noen aliens fra før, som lever der. Dette er noe av det man må benytte seg av dersom man vil lage videre aliensbabier.

Fordi: I et nabolag vil alle grønne babyer født etter kidnapping (dyreste teleskopet om natta, skjer ikke ofte (ca 1/20 sjangs sies det)) vil ha samme "aliensfar" Og derved ikke kunne lage barn med hverandre. Men, de som allerede bor i snålfoss, de har en annen som "pollineringstekniker" som aliensfar, og derved kan de få barn med andre aliensfødte. Dersom du flytter en familie fra et nabolag til et annet kan du også formere dem med andre aliens, fordi det er en annen aliensfar i hvert nabolag (altså den "faren" som finnes i verdensrommet, en "pollineringstekniker" eller noe sånn)og de er derfor ikke i slekt med de andre.

Litt morro, men det begrenser seg hvor mange generasjoner man klarer å finne nye, grønne partnere til sine aliens da.

Når jeg ikke kommer lenger med dette "prosjektet", kanskje skal jeg da prøve meg på "hore"-løsninga. Mange "løsunger da? Eller hopper de fra mann til mann, men UTEN å få unger? Hva pleier dere?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Mine hopper fra mann til mann uten å få unger.. For hvis de har ambisjoner om romantikk så vil de jo ikke ha barn, de vil bare ha årnings med flest mulig de :P

Skrevet

Årnings er så genianalt ord :D

Jeg vil ha livets skole packen for jeg vil jo la dem gå på skole og bølle! Noen her som har det?

Skrevet

Livets Skole er bra den. Fint med nye ting og flere muligheter når det gjelder yrker. Men jeg må innrømme at det er relativt kjedelig å spille student, foretrekker familier. Det blir jo bare lesing og litt festing, og det tar evigheter før de blir ferdig med studiene.

Jeg pleier forøvrig for det meste å lage digre barnefamilier. De bare formerer seg og formerer seg. Og foreldrene drikker ungdomsdrikken slik at de holder seg unge og i fruktbar alder så lenge jeg vil. Faktisk blir ofte de eldste barna eldre enn sine egne foreldre. :ler: Så langt har den største familien min 17 barn og disse barna har igjen fått en hel liten haug barn. Blir litt liten tid til karriere, men sånn er det å være småbarnsmor i Sims. :)

Skrevet

Men kan de ikke gjøre bøllete ting på skolen som å sette på brannalarmen?

(hvorfor har jeg sånn en fetish for å sette på brannalarmer i ALLE spill??)

Skrevet

Jo, de kan gjøre masse bøllete ting, men etterhvert går man lei av det også. Nå kommer det jo enda en expansion pack til høsten. Må ha den, bare må ha den. :ler:

Skrevet

Vurdert å ha lyst på den skolepakken (er det mulig å gjøre studentene gravide? Jeg eeeeelsker simsbabier!!! Og, jeg kunne tenke meg å lage stuentbabier, om det var lov....) Og den nye også. (biler, de kan kjøre til skolen/jobben om de ikke rekker bussen! Greit for meg som har familier med mnge barn og ofte glemmer at en forsover seg (da de i sine tidglie, fattige deler av livet ofte ikke har like mange sender som brn sover de på skift...)

sims er gøy :)

Skrevet

Nei, ungdom kan nok ikke bli gravide (amerikansk spill vet du ;), det hadde jo blitt skandale om et spill antydet at det er greit med sex før ekteskapet :ler: ).

Skrevet

Synes alle babyene er stygge jeg da... Også er det så mye jobb og det tar sånn tid før de bokser til. Nei, takke meg til de single simmene som kan pule når de vil og ellers konsentrere seg om seg og sitt :Nikke:

Skrevet
Nei, ungdom kan nok ikke bli gravide (amerikansk spill vet du  ;), det hadde jo blitt skandale om et spill antydet at det er greit med sex før ekteskapet  :ler: ).

Jammen, arkana, de er ikke ungdommer de er UNGE VOKSNE!

Ungdommene vet jeg at ikke kan bli gravide da, selvsagt. *Men jeg synes det ville være bar rett og rimelig at de som omtales som "unge voksne" skal kunne bli det da. Selv om de ikke er gift.... Jaja....

Og, frysepulver: vi er nok ikke helt av samme oppfatning da, for jeg synes babyene er kjempesøte, og det er så mye KOS med dem før de vokser opp :)

Skrevet

Ny pakke kommer i september og koster 279 på cdon. Ikke så gal pris synes jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...