Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Plutselig ble hele spillet sett ovenifra som satelittbilder, og jeg gidder ikke spille når jeg ikke ser hva som skjer Kan noen si hvordan skifte tilbake så jeg ser dem i vanlig perspektiv igjen?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Ved siden av den knappen hvor du kan velge å gå ut av hele spillet/tilbake til nabolaget etc, til høyre for den er det en pil som peker ned i en firkant. Trykk på den en gang til, så bør du får normalt perspektiv
Gjest Violetta Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 (endret) Jeg bruker scrollekappen på musen til å bytte kameravinkel, trykker ned venstre museknapp og flytter musen. Endret 14. august 2005 av Violetta
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Nåda! Jeg må ha komet borti den da! høhø! men siden jeg brukte såpass lang tid på å svare her, så skjønner dere sikkert at spillet virket igjen og dere hjalp fint til Og Lulu Sædrik har blitt lesbisk med nabonegerjenta og moren er så lei seg for hun har blitt så tjukk ;( Prøver å trene på taket men neida! Er ikke plass til alle i huset så lulu og sin utkårede flytter når hun blir voksen Sims er farlig gøy!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Hehe, høres bra ut Jeg lagde en gang en jente som gikk i de mest horete klærne jeg fant, plasserte hun i et horehus utn like med rosa vegger og sånn også hadde hun den ambisjon om å få kjærester, så hun hekket jo rundt i hele nabolaget hun
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #7 Skrevet 15. august 2005 Hoho ja mine blir også alltid horer, men kjipt at de ikke liker å få beibis så mye de puler rundt Tror jeg skal lage et hus med EN dame i i et nabolag med masse menn så hun får gjort sitt! Har forresten til gode å se en sim bli gammal men nå skal altså min mønsterdame bli det om 6 dager, men først skal jeg ødelegge livet hennes med å gifte henne med Hamp Weed, og sønnen hans Stoner skal gifte seg med mønsterdattera, A+ hele Sædrikfamilien også må Hamp kaste ut alle plantene sine før de gifter seg! Han bruker rosa sminke på øya for å se ekstra jævlig ut :D Personlighet huhu!
Cronos Skrevet 15. august 2005 #8 Skrevet 15. august 2005 Hoho ja mine blir også alltid horer, men kjipt at de ikke liker å få beibis så mye de puler rundt Tror jeg skal lage et hus med EN dame i i et nabolag med masse menn så hun får gjort sitt! Har forresten til gode å se en sim bli gammal men nå skal altså min mønsterdame bli det om 6 dager, men først skal jeg ødelegge livet hennes med å gifte henne med Hamp Weed, og sønnen hans Stoner skal gifte seg med mønsterdattera, A+ hele Sædrikfamilien også må Hamp kaste ut alle plantene sine før de gifter seg! Han bruker rosa sminke på øya for å se ekstra jævlig ut :D Personlighet huhu! ← Dritbra! *tror Towelie koser seg fælt med Sims*
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #9 Skrevet 15. august 2005 Jeg koser meg masse ja, men tør ikke spille igjen for da blir jeg sittende sånn som i går, spilte fra klokka 12 på dagen til 11 om kvelden med få pauser La ikke merke til tida engang, for jeg lever meg så inn i spillet at jeg trodde klokka var 13.00 på en tirsdag! Så jeg drøyer spillinga mi litt jeg hehe
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. august 2005 #10 Skrevet 15. august 2005 Hva er greia med å alltid lage "horer"? Det gjør jeg og :ler:
Malama Skrevet 15. august 2005 #11 Skrevet 15. august 2005 Jeg lager aldri "horer" jeg. Hadde en fyr som smiska rundt og hadde 3-4 kjærester på en gang en gang, men syntes ikke det var så gøy. Jeg re nok moptsatt, jeg lager "dydsmennesler" jeg, unger som er kjemperyddige og leser lekser, skuleungdom med toppkarakterer og jobb og kjæreste, som gifter seg og får flere sånne dydsunger, som voksne gjør de det godt, er trofaste og lærer opp sine barn, og som eldre er de elskverdige mot sine barnebarn, jobber ganske lenge, eller pensjonerer seg og livnærer seg som maler eller forfatter i tillegg til pensjonen fra topp-jobben da... Tror jeg må prøve å lage litt mer rampete folk etterhvert, ikke bare sånne dydsmønster....
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #12 Skrevet 15. august 2005 Jeg liker ikke å ha store familier eller barn jeg da. Det blir så mye å holde styr på, så foretrekker sånne løsaktige single Sims som kan ha seg litt når de trenger påfyll
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. august 2005 #13 Skrevet 15. august 2005 Lager alltid noen dydsfamilier også da.. Men syns det alltid er gøy å lage "horer" som har seg med alle (både kvinner og menn)!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. august 2005 #14 Skrevet 15. august 2005 (endret) Oops.. Dobbelt Endret 15. august 2005 av missa
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2005 #15 Skrevet 16. august 2005 Jeg har klart å oppdra to jenter fra de var små nyfødte beibis og det gikk jo helt bra! Og jeg som aldri takler å ha beibisims, men må innrømme barnepike tjente fett på det da.. Og er det bare hos meg hun absolutt ikke kan sakene sine? Ungen skriker etter et bad og hun plasserer den i barnestol og lar den sitte der og hyle mens hun ser på tv! For ei kjerring!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #16 Skrevet 16. august 2005 Ja, på Sims 1 kom de fra sosialkontoret og hentet ungene nesten alltid, men jeg har vært flinkere nå. Bruker mye barnepike (men da må jo simmene ha en jobb, ellers kommer hun ikke). Jeg lagde en gammel mann en gang også, han fikk seg masse unge damer, tilogmed en unge, men det har jeg ikke klart med gammel dame, så tror de har lagt inn hvordan naturen forløper seg
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #17 Skrevet 16. august 2005 Nå fikk jeg lyst til å spille det igjen!
Malama Skrevet 16. august 2005 #18 Skrevet 16. august 2005 Ja, på Sims 1 kom de fra sosialkontoret og hentet ungene nesten alltid, men jeg har vært flinkere nå. Bruker mye barnepike (men da må jo simmene ha en jobb, ellers kommer hun ikke). Jeg lagde en gammel mann en gang også, han fikk seg masse unge damer, tilogmed en unge, men det har jeg ikke klart med gammel dame, så tror de har lagt inn hvordan naturen forløper seg ← Jepp, de har lagt inn slik der, gamle menn kan få barn, men bar voksne kvinner, ikke gamle. Dog, de har vært politisk korrekt nok til at ikke tenåringer kan hoppe til sengs eller bli gravide da.... forøvrig er mine barnepiker stort sett flinke, men jeg pleier gi dem godt tips den første dagen, det hjelper betraktelig på oppføselen deres synes jeg .(og jo, du kan ha barnepike uten jobb, bar ring etter en "bare denne gangen" hver morgen det, og send henne hjem når du ikke vil ha henne der mer/det er kveld) Jeg elkser mange babysimmer jeg da, og store familier. Barn og barnebarn, babysimmer er gøy (og i det siste har jeg laget mange GRØNNE babysimmer, ved å la to alienbabier få barn. Det er gøy det, de er så søte så )
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #19 Skrevet 16. august 2005 Ja, jeg har sett disse grønne i en av disse standardverdenene, men hvordan får man aliens??? Jeg har ikke fått til det jeg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå