Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å spørre dere klarsynte om hjelp til å prøve å se hva som skjer i mitt høyre kne. Jeg har aktiv leddgikt i kneet, men nå har det også oppstått en annen type smerte, en skarp smerte når jeg prøver å stå/gå på benet. Er det noen som ser hva dette skyldes? Og klarer dere se om dette går seg til av seg selv, eller om jeg må belage meg på langvarig problemer med å gå? Og ser dere om leddgikten snart vil trekke seg tilbake? Tar imot alt dere ser rundt dette med stor takk❤️

Anonymkode: 5f1f6...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke klarsynt, men helseutdannet. Du må gå til en lege som gjør en grundig klinisk undersøkelse. Utfra beskrivelsen din kan det f.eks være baker`s cyste, rift i menisken, artrose etc. Ingen klarsynte kan gi deg svar. Men en lege

Anonymkode: bf36c...0ab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke klarsynt, men helseutdannet. Du må gå til en lege som gjør en grundig klinisk undersøkelse. Utfra beskrivelsen din kan det f.eks være baker`s cyste, rift i menisken, artrose etc. Ingen klarsynte kan gi deg svar. Men en lege

Anonymkode: bf36c...0ab

Joda, det er sant. Men med 6mnds ventetid for å komme til hos revmatolog, så skader det ikke å søke hjelp og råd alternative steder. 

Skrevet

Klarsynte har ikke lov å svare på helserelaterte spørsmål. Ta deg turen til legen din.

Skrevet

skummelt å begynne å tro på det der. Jeg ringte selv klarsynte for sånn 15 år siden, jeg kjenner også flere som har gjort det i voksen alder. Erfaringsmessig, det skjer ingenting! Har aldri opplevd at de har hjulpet. Man ender bare gjerne mer forvirret eller tror på noe som ikke er sant. Dessuten har de ikke lov å gi svar på ting om helse.

Skrevet

Spår de i helse er de uansett useriøse, da seriøse mennesker ikke har spesielt lyst til å foreta ulovligheter og ikke har nevneverdig ønske om å ta sjansen på å ødelegge andres helse, svært mildt uttalt.

Skrevet
BiancaWhite skrev (42 minutter siden):

skummelt å begynne å tro på det der. Jeg ringte selv klarsynte for sånn 15 år siden, jeg kjenner også flere som har gjort det i voksen alder. Erfaringsmessig, det skjer ingenting! Har aldri opplevd at de har hjulpet. Man ender bare gjerne mer forvirret eller tror på noe som ikke er sant. Dessuten har de ikke lov å gi svar på ting om helse.

Jeg har ulike erfaringer fra diverse klarsynte, mye som ikke har hjulpet eller stemt, men også flere som har vært til stor hjelp. Jeg har virkelig tro på at noen ser mer enn oss «vanlige», at noen får inn beskjeder i form av en følelse eller et bilde, f.eks. Jeg skal selvsagt gå til legen, men har ikke mulighet med det første. Og nå er ikke dette helserelatert i den grad at det skal settes eller utelukkes en diagnose, det er ikke noe alvorlige greier. Jeg vet det er leddgikt.

Jeg lurer på om klarsynte får opp en følelse på om dette er langvarig eller om det vil roe seg snart, og om de får opp en følelse på om det er en overbelastning eller noe annet på gang i kneet i tillegg, og om det vi roe seg fort eller ei.

jeg vet av erfaring at det fins noen veldig gode klarsynte her inne, jeg og flere andre her inne har fått god hjelp tidligere. Og bare så det er sagt, jeg er 100% klar over at det en klarsynt sier ikke kan tas som en absolutt sannhet😉 En følelse kan likevel være til god foreløpig hjelp, før jeg kommer meg til lege😊 Jeg er altså IKKE interessert i å diskutere om klarsynte fins eller ei😊

Skrevet

Men skjønner du at hvis den klarsynte sier du kan vente med å gå til legen med noe, kan du bli verre? Det er form for diagnose det også, å fortelle hvor stor skaden din er. Derfor; kom deg til legen, jo tidligere jo bedre. Klarsynte har ikke lov. Punktum.

Skrevet

Her er KG politiet på plass! Overvåker alt og skulle noe være utenfor noe de vet alt om så hugges det rett ned med spam i tråden. Moderator bør jo blokkere disse for godt. 

Nå er det slik i Norge at klarsynte faktiskt kan gi lindring og healing av sykdom, på alvorlig sykdom også. Det er bare å lese lov om alternativ behandling 

Så spør ts ! om healing ! 

Anonymkode: 19891...4e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er KG politiet på plass! Overvåker alt og skulle noe være utenfor noe de vet alt om så hugges det rett ned med spam i tråden. Moderator bør jo blokkere disse for godt. 

Nå er det slik i Norge at klarsynte faktiskt kan gi lindring og healing av sykdom, på alvorlig sykdom også. Det er bare å lese lov om alternativ behandling 

Haha, KG- politiet ja, jeg tenkte i samme baner. Nå tør vel ingen klarsynte svare pga Alternativ-politiet, tenkte jeg.. 

Ja, jeg velger å spørre om både healing og klarsynte tanker og følelser rundt dette😊 Tusen takk, anonym 4e8😊

Skrevet

Da har jeg sendt healing til kneet. Og selvfølgelig ta en tur til legen! Håper det hjelper! 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan vi ikke. Klarsynte kan ikke nøvendigvis heale. En healer kan forsøke, men aldri diagnosisere og skal henvise til lege også ved alvorlig sykdom, les alternativloven en gang til. Vennligst ikke spre potensielt farlig informasjon eller feil informasjon.

I tilfelle hvor klarsynt eller healer er blitt spurt om diagnose el, forstår de fleste at legebesøk er utsatt eller ikke ønsket, spesielt når det etterlyses klarsynt. Når eller hvis healer vet dette, i dette tilfelle var det tydelig, er det et enda klarere signal om å henvise til lege.

I motsatt fall hvis noen sier de har litt vondt i et kne og ber om healing uten å be om diagnose og unnlater å spør om det blir verre stiller det seg noe annerledes, men det skal likevel sendes til lege, men ikke heales hvis det virker som legen er erstattet med healer. 

Jeg gjentar derfor med god samvittighet anmodning om å søke lege og ønsker god bedring.

Endret av Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da har jeg sendt healing til kneet. Og selvfølgelig ta en tur til legen! Håper det hjelper! 

Tusen takk for healing😊

Skrevet

Folk må slutte å spørre om medisinske ting på nette. og de må i hvert fall slutte å spørre såkalte klarsynte (som alle er bedragere) om medisinske spørsmål og alt annet.

Gå til legen i virkeligheten.

• Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet

Ikke alle klarsynte (de færreste faktisk) kan heale.

Skrevet
Lunaris skrev (8 minutter siden):

Ikke alle klarsynte (de færreste faktisk) kan heale.

Klarsynte kan «se», healere kan «heale».

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Chantielle mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...