AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hva synes dere om personer som ikke takler å høres andre meninger, men som skal alltid vise at dem er rett vær gang? For min del så kan jeg være uenig i noens meninger, UTEN å gå i person angrep. Som f.eks, trump, biden etc. Anonymkode: 45c36...d0c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 «Dem er rett vær gang»... Det gjør faktisk vondt å lese dette. Anonymkode: 7b89d...5b7 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: «Dem er rett vær gang»... Det gjør faktisk vondt å lese dette. Anonymkode: 7b89d...5b7 Jeg beklager om jeg ikke formulerte meg godt nok for deg. "Folk som ikke takler å ta feil, og som mener at alle andres meninger er feil". Anonymkode: 45c36...d0c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Er ikke det nesten alle mennesker i dagens verden ? Anonymkode: e9e38...b07 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Tror du bare er prippen, ts. Eller så er du veldig bedreviter og "tror" du har rett, men egentlig er helt på viddene. Så da må nesten folk rette på deg Anonymkode: 3cdf6...9d3 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg beklager om jeg ikke formulerte meg godt nok for deg. "Folk som ikke takler å ta feil, og som mener at alle andres meninger er feil". Anonymkode: 45c36...d0c Det var ikke det jeg mente... Anonymkode: 7b89d...5b7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Tror du bare er prippen, ts. Eller så er du veldig bedreviter og "tror" du har rett, men egentlig er helt på viddene. Så da må nesten folk rette på deg Anonymkode: 3cdf6...9d3 Nei, jeg er ikke redd for og si ifra når jeg tar feil. Men personer som ikke takler at andres meninger har en betydning. eksempel: En fyr snakker om trump, og forteller ting om han. Jeg liker ikke meningen hans, men jeg forteller min mening om hvordan jeg føler det. Men tilbake igjen så liker han ikke den meningen jeg nettopp ga, og går til angrep. Det er det jeg snakker om Anonymkode: 45c36...d0c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, jeg er ikke redd for og si ifra når jeg tar feil. Men personer som ikke takler at andres meninger har en betydning. eksempel: En fyr snakker om trump, og forteller ting om han. Jeg liker ikke meningen hans, men jeg forteller min mening om hvordan jeg føler det. Men tilbake igjen så liker han ikke den meningen jeg nettopp ga, og går til angrep. Det er det jeg snakker om Anonymkode: 45c36...d0c Da har du vel lært at politikk ikke er noe for deg.... Anonymkode: 3cdf6...9d3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Da har du vel lært at politikk ikke er noe for deg.... Anonymkode: 3cdf6...9d3 Det var et eksempel. Men nå snakker jeg om generalt alt, "Bedreviter" som du nevner. Anonymkode: 45c36...d0c
mjaus Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 Folk som går til personangrep isteden for å argumentere saklig for sine meninger, er som regel ikke sikker på sine egne meninger å prøver og shutte den andre personen ned ved å gå på personangrep. Siden de vet de ikke har mer å stille opp med Ellers har dem lagt om den meningen til en del av livet deres å føler seg truet ved andre folks meninger. Så går dem i ekstremt forsvar patetisk begge to, man må kunne diskutere saklig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå