AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Tenkt mye på å studere ind.øk. (ntnu)! Går vg2. Realfagene har jeg på plass, og tenkte å prøve meg på økonomi for å se om jeg virkelig vil gå indøk eller å gå inn i en mer teknisk siv.ing. utdannelse, med tanke på at jeg liker realfag også. Er da Økonomi og ledelse/Samfunnsøkonomi mest relevant for meg? Vet ikke hva jeg interesserer meg for mest heller. Synes begge virker interessante! Har noen tips å komme med? Hvordan er disse fagene lagt opp på vgs? Hva lærer man? Anonymkode: a7ca1...c69
einsteinium Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 22.35): Tenkt mye på å studere ind.øk. (ntnu)! Går vg2. Realfagene har jeg på plass, og tenkte å prøve meg på økonomi for å se om jeg virkelig vil gå indøk eller å gå inn i en mer teknisk siv.ing. utdannelse, med tanke på at jeg liker realfag også. Er da Økonomi og ledelse/Samfunnsøkonomi mest relevant for meg? Vet ikke hva jeg interesserer meg for mest heller. Synes begge virker interessante! Har noen tips å komme med? Hvordan er disse fagene lagt opp på vgs? Hva lærer man? Anonymkode: a7ca1...c69 Har ikke hatt fagene, men kjenner et par som hadde dette på videregående. De trivdes med begge to Endret 20. januar 2021 av einsteinium utdypt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå