AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Ble helt paff når jeg så episoden nå på mandag, måtte prøve et forsøk selv på en chatte app som 13 år gammel jente uten bilde, florerer av griser der ute, fra 20-65 de poppa opp i innboksen som perler på en snor. En startet en samtale med en vennlig Hei, etterfulgt av naken bilde med ståkuk Etter å ha sett og hvor ekstremt opplevd dette er selv, skal jeg ha en alvorlig samtale med barna, råder alle andre til det samme Anonymkode: 421a0...26b 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Sånn har det jo vært helt siden chat ble oppfunnet. Bruker man et kallenavn som kan tolkes som jentenavn+alder så kommer det grisemeldinger av alle slag. Skjønner ikke at folk er så overrasket over det nå. Men det er jo på ingen måte greit, da. Anonymkode: 0d90f...b4f 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Husker jeg ringte Åpen linje selv på 80- og 90-tallet. Tror majoriteten av de godt voksne mannfolka der var pedo. Anonymkode: c7cb2...944 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husker jeg ringte Åpen linje selv på 80- og 90-tallet. Tror majoriteten av de godt voksne mannfolka der var pedo. Anonymkode: c7cb2...944 Det gjorde vi også.... Anonymkode: 2f69d...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjorde vi også.... Anonymkode: 2f69d...a1e Vi var en liten gjeng, gutter og jenter, som drei å tulle-ringte. Avtalte møte med en kar. Han som dukket opp var faren til en av jentene i klassen..... Anonymkode: 2f69d...a1e 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi var en liten gjeng, gutter og jenter, som drei å tulle-ringte. Avtalte møte med en kar. Han som dukket opp var faren til en av jentene i klassen..... Anonymkode: 2f69d...a1e 😬 Anonymkode: c7cb2...944 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Er så utrolig bra at karen som var med i dag, har greid å stå frem med dette. Flott dame han har funnet seg Det er så utrolig viktig å merke seg hva de sier om hvem som kan finne på slikt. Man tror de ligner på oppførselen og at de dermed er monsteraktige vesen. Du tror det ikke før du ser det... Skulle ønske de hadde ettergått nettverket de var inne på. At de hadde avslørt dem og stilt de til veggs skikkelig. Men med slikt omfang så er det vel umulig. Anonymkode: ee73a...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husker jeg ringte Åpen linje selv på 80- og 90-tallet. Tror majoriteten av de godt voksne mannfolka der var pedo. Anonymkode: c7cb2...944 Selv gjorde jeg ikke dette, da jeg var et forsiktig barn, men slik dagens samfunn er teknologisk sett, er dette meget skummelt, om det ikke er fysisk kontakt er det like farlig/skadelig Anonymkode: 421a0...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå