Gå til innhold

Er det galt av meg å prøve å finne en elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Singel og alene. Savner sex. 

Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 724b6...51c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare du som kan svare på det. Du sier du er singel så sånn sett, nei. Men hva er ditt syn på det? Kommer helt ann på om du trives slik eller ikke tenker jeg. Trives du så er det ikke noe galt i å ha en fast elsker som singel, men utsetter du deg selv for smerte ved å ha en fast elsker så er det en annen sak. 

• Liker 1
Skrevet

Du er singel. Det eneste som kan være galt med å få seg en elsker (FF) må være hvis det er usunt for en av dere to. Akkurat under denne pandemien er det litt verre. Selv om du kanskje ser for deg at det blir bare en nærkontakt til, så vet du ikke om det var en grunn til at du kom så lett i kontakt med den personen i disse tider. Er det en som gir blanke i smittevern? En potensiell "superspreder"?

Hvis du lurer på erfaringer, så er vel det jeg leser ut av forumet her at selv om den klassiske historien har mange unntak, så er det gjerne at kvinnen ønsker seg mer "på sikt", mens mannen ikke. Hvis sengekos og sex er såpass bra at du "tåler" at du forsvinner fra den andres tanker når h*n går ut døra, så er det vel bare "kjør på". Hvis du er villig til å gjøre det i starten i håp om at det skal bli mer "på sikt", så er det ikke like sikkert du går inn i noe som blir bra for deg. 

Hvorfor "sikter" du på elsker heller enn kjæreste?

• Liker 1
Skrevet

Dame her. Ikke funnet kjæreste, men savner sex. Derfor leker med tanken, men allikevel tror jeg ikke helt jeg hadde klart tanken på at han ikke bryr seg om meg utenom sex. Og tanken at han gjerne har sex med andre osv. Så gjerne ikke? Men hva gjør man når årene går og man finner ingen? 

Anonymkode: 724b6...51c

Skrevet

Det er jo et klassisk dilemma. Og dessverre så er det vanlig nok til at det er "marked" for "sjarmører" som endelig får både sex og et ikke så lite ego. Men det du søker og det han søker kan fort være et godt stykke fra hverandre. 

Hva hvis ikke sex og nærhet kommer fra samme kant? Er du generelt ensom? Dersom vi ikke var i en pandemi, kunne du engasjert deg i noe utenom arbeidstid? Fått deg en interesse? Kjæledyr? 
Og en god womanizer og et utvalg massasjestaver ved siden av?

Det er mange som føler ensomhet nå under pandemien. Det er mørkt og kaldt ute. Så selv om følelsene du sitter med er helt ekte, så er de kanskje mer forbigående enn det virker akkurat nå.

Hva å prøve Tinder, men da sikte på kjæreste? Sex er en naturlig del av det. At du har lyst til å hoppe til køys tidlig i datingen og kanskje har litt krav til sexen for at en kar skal være kjærestemateriale, så er det helt innafor i 2021. Men jeg tror det er best at du ikke starter i feil retning. Du ønsker en kjæreste.

Ja, det er svært sårende å ha følelser for noen hvor du bare er et sexleketøy og at man etterhver innser at de tankene man hadde om at han etterhvert ville lnske å se mer av deg var bare din egne tanker som du projiserte på han. Med mindre du selv har behov for å mentalt legge på røret etter sex, så tenk deg om.

Hvis du er litt oppi åra, så er det gjerne unger med i bildet når nye møtes. Fullt åpent kjæresteforhold gjør også at barna må forholde seg til ny kjæreste. Så det kan kanskje hende at du kan få en elsker-kjæreste. Altså en som ikke bare skal tømme seg, men som vil starte forholdet med å skille barnefar rollen fra kjæresterollen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er singel så går vel det fint

Anonymkode: 94699...670

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke galt hvis det er riktig for deg. For meg passet det ypperlig det første året etter skilsmissen. Men plutselig hadde jeg ikke lyst mer, så da sluttet jeg. Angrer ikke på noe, ga meg mange fine opplevelser. Holdt ikke på samme fyr så mange måneder, av forskjellige grunner. Han ene var for lite tilgjengelig, han andre ble forelska i meg, han tredje dumpet meg fordi han plutselig forstod at han ville ha barn likevel, og det var bra for jeg planla å dumpe han fordi vi ble for knyttet (og jeg ville for alt i verden ikke ha kjæreste, var ikke klar). Han var fantastisk, men vi var feil for hverandre. Han fjerde dumpet jeg fordi jeg plutselig kjente at jeg trengte mer og at det plutselig kjentes feil. Ja, jeg rakk endel på det året😇

Jeg smiler når jeg tenker på det nå, men ble bare ferdig, liksom. 

Alt til sin tid. 

Hør på magefølelsen din, du. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...