AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hvilken sko bruker dere på denne tiden av året til mom jeans som er ankel korte? Anonymkode: 1ea4f...ed4
Mazarini Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Det har vært en annen tråd om dette med hva man har under mom jeans tror jeg... Er du den samme? Men uansett, sko til mom jeans. Jeg tenker: litt sånn chunkye joggesko, er det ikke det alle går med nå? Eller liksom «vanlige» sneakers men med litt såle. Eventuelt litt sånne tøffe sorte boots, det har jeg også se mange gå med nå.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Tips: bruk sko du syns er komfortable å gå med Og gjerne fleren enn én.. Det blir litt rart å gå rundt med bare én sko Anonymkode: 9cdf2...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tips: bruk sko du syns er komfortable å gå med Og gjerne fleren enn én.. Det blir litt rart å gå rundt med bare én sko Anonymkode: 9cdf2...3bd *flere Anonymkode: 9cdf2...3bd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Jeg liker å bruke vanlige vinterboots nå for tiden. Og sneakers resten av året. Anonymkode: 1a752...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå