AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Jeg og mannen filmer og sender til hverandre. For min del går det mye i strømper og dildolek filmet på alle fire bakfra. Fantasien har stoppet litt opp så trenger tips fra dere 😇 Anonymkode: a8606...b53
Blue81 Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Filme mens du barberer underlivet i dusjen?
Gjest Smeltemann Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Film når du har besøk av postmannen 👍🏼
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Film orgasmen din med womanizer Anonymkode: a1289...9c3
Bamseklemmer Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 Jeg traff ei som tente på lyder, akkurat som meg... Hun pratet dirty, laget lyder at vått kjønn, høye pustelyder og annonserte når hun nærmet seg orgasmen... så holdt hun pusten, ikke en lyd på lenge, og så et dypt gisp etter luft etterfulgt av høy pusting og sa hvor høyt hun savnet meg... Jeg måtte bruke fantasien for å se henne for meg, noe som tente meg masimalt sammen med de hærlige lydene hun fikk frem. Samtidig kjenner man på savnet med å treffes, det blir iallefall ikke kjedelig når vi treffes. Det er lett å få fartbot hvis man ikke tenker klart når man kjører hjem😅 Er han inne i lydtenning er det absolutt å anbefale, men jeg tar ikke på meg ansvaret med fartsbota😉
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 Jeg ønsker tips om det samme. Men hvordan i huleste får du tatt bilder bakfra? Jeg sliter med å finne stillinger. Har kun mobil som kamera. Anonymkode: ba337...66f
mannfolket Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 On 1/22/2021 at 7:45 AM, AnonymBruker said: Jeg ønsker tips om det samme. Men hvordan i huleste får du tatt bilder bakfra? Jeg sliter med å finne stillinger. Har kun mobil som kamera. Anonymkode: ba337...66f Sett mobilen på en stol ved siden av senga, still inn kamera på 10 sekunder forsinkelse. Hopp opp i senga med herligheten rett mot linsen..... pass på god avstand mellom knærne
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Jeg sender filmer av at jeg fingrer og bruker vibrator til jeg kommer, det er ikke særlig mer å se enn spredte bein og vagina, altså filmer ganske nært. Det digger min. Anonymkode: f0d19...8fb 1
Kåte Anders Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 Send en video hvor du forteller om en sex opplevelse med en annen enn mannen. Da blir han crazy kåt 1
Gjest Paramount Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 17.30): Jeg sender filmer av at jeg fingrer og bruker vibrator til jeg kommer, det er ikke særlig mer å se enn spredte bein og vagina, altså filmer ganske nært. Det digger min. Anonymkode: f0d19...8fb Med anonym bakgrunn, og uten ringer og klokke osv burde det være bra. Viktig med en gradvis og sensuell oppvarming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå