AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hei dere! Klarer ikke helt å sette ord på dette. Men helt siden vi møttes har det vært en spesiell kjemi med henne. Hver gang øynene våre møtes føles det sykt digg.. og vi jobbet alene i dag, og til tider var det en sånn klein stillhet mellom oss, fordi det var lite å gjøre.. det var så intens følelse.. klein stillhet? Og jeg klarte selvfølgelig å bli jævlig tent.. kåt på jobb liksom. Det var som om noe var i «lufta» mellom oss. Følte det på hele meg, og jeg ble tent. tror dere vi føler det samme? Fordi det er så «heavy luft» sånn fyff. Bare følte det så heftig med henne.. liksom føles ut som om noe er «usagt». Anonymkode: 2929d...28d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei dere! Klarer ikke helt å sette ord på dette. Men helt siden vi møttes har det vært en spesiell kjemi med henne. Hver gang øynene våre møtes føles det sykt digg.. og vi jobbet alene i dag, og til tider var det en sånn klein stillhet mellom oss, fordi det var lite å gjøre.. det var så intens følelse.. klein stillhet? Og jeg klarte selvfølgelig å bli jævlig tent.. kåt på jobb liksom. Det var som om noe var i «lufta» mellom oss. Følte det på hele meg, og jeg ble tent. tror dere vi føler det samme? Fordi det er så «heavy luft» sånn fyff. Bare følte det så heftig med henne.. liksom føles ut som om noe er «usagt». Anonymkode: 2929d...28d Du har spurt om dette mange ganger nå, det er helt greit det, men jeg tenker at det er på tide at du gjør noe med saken for å finne ut av det. Vi vet ikke hva hun tenker, det er henne du må snakke med. Lirk forsiktig innpå emnet og ta det derfra Anonymkode: f814a...261 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Hvorfor lager du flere tråder med nøyaktig samme ordlyd? Du virker besatt av en knøttliten episode som hun jenta høyst sannsynlig ikke la merke til en gang, annet enn at det kanskje var pinlig. Kanskje det ble stille fordi dere ikke hadde noe som helst å prate om? Anonymkode: 24a57...772 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå