Regiakakao Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hvordan fingrer dere? Selv er jeg lei av å kun berøre klitten. Har vurdert å fingre når jeg er tissetrengt men vet ikke. Trenger nye metoder
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har aldri skjønt begrepet fingring. Menes det å bruke finger i skjeden, finger til å massere klitten eller kan det bety begge deler??? Jeg har aldri hatt noe utbytte av å bruke finger i skjeden. Men massere/ gni ytre klitoris med fingre eller håndflate er deilig. Anonymkode: f221d...b93
Gjest Tranma Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Jeg ligger oftest på ryggen å bruker fingrene både utvendig og innvendig? Er jeg veldig kåt så kan jeg gni meg mot puter/sammenbrettet dyne. Med sexleketøy kan jeg ri en dildo, stå i doggy mot veggen osv. Det er ganske enkelt å finne andre måter enn bare å gnikke på kliten 😊
NysgjerrigPiken Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Varierer av og til med g-punktsstimuli (med 1-2 fingre) i tillegg til klitoris, eller kun g-punkt (som tar lengre tid for meg og gir en ganske annerledes orgasme).
Gabriel85 Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 On 1/19/2021 at 8:53 PM, Regiakakao said: Hvordan fingrer dere? Selv er jeg lei av å kun berøre klitten. Har vurdert å fingre når jeg er tissetrengt men vet ikke. Trenger nye metoder Dette kan vi snakke om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå