Gå til innhold

Hvordan sexte med fuckfriend?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voksen dame som har fått en fuckfriend som er helt fantastisk i senga. Når vi møtes er den seksuelle kjemien god, og sexen er kjempebra.

Men. Vi er begge to litt reserverte, «ordentlige» språklig, og tekstingen oss i mellom er rimelig tørr.. 😬 Jeg har forsøkt å holde meg til å bare avtale ligging, men føler det ligger uforløst potensiale (hehe) i å sende meldinger som kan tenne han, og/eller inspirere han til å møtes oftere. Nivået på meldingene nå er at vi begge beskriver på veldig vage måter hva vi vil gjøre med hverandre når vi møtes.  

Har dere noen tips? 

Og hva er etiketten egentlig: skal man sende «takk for i kveld»-melding, følge opp mellom hver gang for å høre om begge fortsatt er fornøyd med opplegget, eller bør man holde det enda mer sexfokusert enn det? 

Denne typen relasjon er litt ukjent for meg, så alle tips mottas med takk! 

Anonymkode: 68649...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff lykke til...glad jeg er ferdig med ff. Er bare å skrive grisete det... ff liker det da det er kun basert på sex uansetts.. kan det være så vanskelig lissom?

Endret av Bente1234
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan gjøres på veldig mange måter, så det er vel ikke en etikette. Med nåværende ff snakker vi nesten ikke, kun korte meldinger for å avtale treff. Tidligere har jeg har ffs som jeg tekster med, snapper osv omtrent hver dag. 
Det kommer jo litt an på han, om han syns det er tennende med litt mer deskriptivt språk eller ikke, og om han er komfortabel med å skrive slik selv. Kanskje lurt å begynne i det små og ikke gå rett på mer «vulgært»? Hvis dere skal avtale et møte feks, kan du følge opp med at du savner xxx eller gleder deg til xxx, der xxx kan være alt fra kroppens hans eller hva han gjør med deg til mer spesifikke kroppsdeler eller handlinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...