Gå til innhold

Et seriøst spm. Forlate forhold for å leve som singel og feste fra seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg nummen, har blitt 32 år og kjenner en panikk med å bli eldre. Jeg har en fantastisk lojal, støttende og kjekk mann ved min side, som er både stabil og full av kjærlighet til meg.

Men jeg har fått det for meg at jeg bør gjøre det slutt og leve livet istedefor. Reise, feste og kose meg. Noen som har vært i samme båt, som dro og aldri såg seg tilbake?

Anonymkode: 20b89...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Reise, feste og kose meg.

Vent til korona er ferdig før du slår til da 😅

Anonymkode: 3b1c4...a3f

Skrevet

Hmm. Det kan være tøft å bli eldre, føle at ungdommen er over. Jeg er 30 og kjenner på det.

Hvor ser du for deg at du er om 5-10 år? Ønsker du barn f.eks? Jeg tenker kanskje at 32 er litt sent å bryte opp og leve det frie livet, men så ønsker jeg meg barn og familie da.

Kanskje det er feil mann du er sammen med?

Anonymkode: 3707b...ca9

Skrevet

Har du folk å feste med og penger å reise for? 

Anonymkode: ac18d...593

Skrevet

Man kan da helt fint feste og reise selv om man har kjæreste? Hvis det er noe du ønsker, men mannen ikke synes det er greit, så har dere jo forskjellige verdier. 

Jeg reiser og fester som jeg vil, men man tar jo hensyn og ikke fester hver helg og tilbringer alle ferier med venninner istedenfor mannen. 

• Liker 3
Gjest Middelmådig
Skrevet

Hvorfor ikke feste og reise sammen med mannen sin? Det er jo det aller kjekkeste!

Skrevet

Ta med deg mannen! Her høres det ut som du kan flørte mer med ham💃🕺

Og for all del, ta deg mer egentid innimellom. Vin med venninner kan gjøre mye på den følelsen du sitter med akkurat nå.

• Liker 3
Skrevet

Hva føler du for mannen din da? Du skriver at han er lojal og flott, men elsker du ham? Handler denne singel-dragningen kun om at du har alderspanikk, eller om at du ikke er sammen med den rette?

Om du egentlig ikke har så sterke følelser for mannen, så er det så klart bedre å gjøre det slutt, være singel og kanskje finne en bedre match med tida. Men om motivasjonen kun er å feste og ligge rundt i en periode, når du egentlig har funnet drømmemannen, så vil jeg råde deg til å tenke deg godt om.

Jeg er 33, singel, og det er ikke noen dans på roser det heller. Eldre blir man uansett, og som singel nær midten av 30-åra havner man plutselig i den situasjonen hvor menn man fatter interesse for på bar/fest kan deles i to kategorier: De du tror er på din alder, men som viser seg å være 26 og fremdeles student, eller menn som faktisk er jevnaldrende, men har dame. Singellivet er ikke helt som da man selv var 26 og kunne pløye gjennom nye mannfolk hver helg, utvalget er mindre. Man blir fort "hun voksne dama" på nach, og det kan både være helt ok og litt ukomfortabelt. 

Jeg har det bra som singel, og det har absolutt sine lyspunkt, men jeg ville ikke ha byttet bort drømmeprinsen. Det står ikke nye drømmeprinser i kø, selv om man kan ha flaks. 

Anonymkode: a1964...eb2

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...