Gjest gjesta Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Idag e berre en dritt dag altso... eg sitte her i morgenkåpa, har kunn sett tv i heile dag, har egentlig tusen ting eg skal gjere, men e berre rett og slett kjempedeppa idag... va på fest igår, så e ganske fyllesjuk.. så flytta typen min igår.... ganske langt herifra (15t med buss) og eg sakna han masse, masse allerede..... skulen begynne imorga, og eg har ikkje lyst på skulen litt engang... syns egentlig alt suge idag..... måtte rett og slett syte litt... kanskje nåken kan fortelle meg at det e tåpelig av meg??
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Noen dager er bare forferdelige..det er derfor gud skapte sjokolade Imorgen føler du deg sikkert mye bedre.
Gjest Trolletrine Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Du er jo ikke tåpelig,da!Alle har vel sånne dager i ny og ne Hva med å ta deg et laaangt bad?tenn masse stearinlys på badet,og ha din egen lille spa-dag!Det pleier å hjelpe på mitt humør Skjem deg selv litt bort,-det fortjener du,vet du Og i morgen vil denne dagen bare være et minne
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Ikke alle dager kan være like bra. Syns du skal prøve å ta vare på deg selv i dag og heller utsette de tingene du skal gjøre til i morgen.
Gjest Jiha(d) Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Som om jeg skulle ha skrevet dette innlegget selv! Kjæresten min bor også langt unna (12 timer med buss) og jeg savner han skikkelig. Har bare liggi i senga i hele dag, og sitti her på nettet. Har liksom ikke lyst til noenting. Familien min er på tur, men jeg foretrekker å være alene i dag. Kanskje et varmt bad på meg også? Fint å vite at det ikke bare er meg Det kommer jo bedre dager da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå