AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Broren min sa til meg at jeg var ikke noen skjønnhet, men jeg kunne jo prøve å date noen på disse nettstedene. Det ga meg ikke noen selvtillit til å prøve det... Hører hele tiden ordene hans selv om det er lenge siden... Er flere som har sagt til meg at jeg er stygg og mange som unngår meg. Det har gjort meg usikker og redd andre mennesker. Kona til broren min liker meg ikke og er alltid sur og negativ mot meg. Får alltid vondt i magen når jeg må se de fordi de er ikke noe hyggelige mot meg. Siden koronaen har jeg holdt meg borte fra de og er letta og glad for at jeg slipper å omgås de. Hvordan skal man takle når andre sier stygge ting om utseendet ditt? Og er generelt veldig negativt innstilt til deg? For det har gitt meg ekstremt dårlig selvtillit og brutt meg ned. Anonymkode: 8be2d...a9b
NewStart87 Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Folk som sier sånt sliter med seg selv! Ikke hør på broren din eller andre som sier sånt tull! 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 NewStart87 skrev (5 minutter siden): Folk som sier sånt sliter med seg selv! Ikke hør på broren din eller andre som sier sånt tull! Ja, men jeg klarer ikke glemme det. Tenker på det hele tiden, alle de vonde ordene som er sagt til meg. Gikk til en psykolog før koronaen og jeg fortalte at jeg så veldig negativt på meg selv og syns jeg såg så stygg ut osv. Da sa hun at utseende kunne man ikke gjøre noe med, og at det var ikke vits i å tenke på noe man aldri ville få... Kjæreste... Anonymkode: 8be2d...a9b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men jeg klarer ikke glemme det. Tenker på det hele tiden, alle de vonde ordene som er sagt til meg. Gikk til en psykolog før koronaen og jeg fortalte at jeg så veldig negativt på meg selv og syns jeg såg så stygg ut osv. Da sa hun at utseende kunne man ikke gjøre noe med, og at det var ikke vits i å tenke på noe man aldri ville få... Kjæreste... Anonymkode: 8be2d...a9b Jeg har hørt mye dritt om meg selv oppigjennom årene jeg også, men jeg gidder ikke å bruke energi på det. Folk sier mye dumt, ofte av misunnelse. Psykologen din høres lite oppegående ut. Hvorfor skulle du aldri få deg kjæreste?! Jeg ser alle slags mennesker få kjæreste! Anonymkode: 8485d...666 2
solmåneogstjerner Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Heldigvis ønsker du ikke å date broren din, så hva han sier har ikke så mye å si. Både din bror og din svigerinne høres forøvrig veldig lite hyggelige ut. Du trenger ikke å ha noe særlig kontakt med folk som ikke gjør deg godt. Er helt sikker på at det finnes folk som vil like deg. Vi har alle forskjellig smak. Og andre ting betyr mye mer enn utseende. Det er liksom slik (for meg ihvertfall) at folk blir bare finere på utsiden når jeg merker at de er fine på innsiden. Prøv så godt du kan å legge vekk de negative tankene om deg selv. Vær hyggelig, og vis interesse for andre. ❤ 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Jeg tenkte først at dette er en helt vanlig søskenting som jeg off søsteren min også har sakt til hverandre, men ikke i voksen alder da. Så om han er gift så er jo det litt spesielt. Men ofte ser man kanskje ikke på søsknene sine som en "catch" fordi man ser de rett og slett ikke på den måten. Jeg synes på en måte det er litt merkelig at noen kan være seksuelt tiltrukket av søsteren min, ikke fordi hun er stygg, men hun er søsteren min. Så han er kanskje ikke den du skal høre på rett og slett, hør heller på andre menn som du ikke er i familie med! 😄 Anonymkode: 2a72b...301 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Det du skulle svart: "Merkelig at jeg er så godt oppdratt når de helt tydelig feilet fryktelig med deg." Anonymkode: 838ce...d5a 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Ja, han var over 30 og jeg var 28 da han sa det... Han sa det ikke for å være morsom. Han var alvorlig... Anonymkode: 8be2d...a9b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, han var over 30 og jeg var 28 da han sa det... Han sa det ikke for å være morsom. Han var alvorlig... Anonymkode: 8be2d...a9b Det er ganske merkelig at en voksen person sier noe sånn i det hele tatt. Og at psykologen din sier at du ikke får deg kjæreste? Der må du ha misforstått noe, eller så har du gått til en inkompetent psykolog. Som noen før her sa, folk som sier sånne ting sliter med seg selv. Anonymkode: 60c73...da5 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ganske merkelig at en voksen person sier noe sånn i det hele tatt. Og at psykologen din sier at du ikke får deg kjæreste? Der må du ha misforstått noe, eller så har du gått til en inkompetent psykolog. Som noen før her sa, folk som sier sånne ting sliter med seg selv. Anonymkode: 60c73...da5 Da jeg pratet med psykologen om hvor negativt jeg så på meg selv og at jeg følte meg stygg, så hun at utseende kunne man ikke gjøre noe med... Syns det var rart at hun ikke kunne hjelpe meg med den dårlige selvtilliten og det negative synet på meg selv. Og så sa hun at det ikke var vits i å bruke tid til å tenke på ting man aldri ville få... Så da måtte jeg slå fra meg å møte en kjæreste siden jeg hadde dårlig selvtillit jeg ikke fikk hjelp med og det negative synet jeg har på meg selv, og at jeg aldri ville oppnå noe ifølge henne. Anonymkode: 8be2d...a9b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 Hadde svart, mange sier vi ligner på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 Hvorfor vil du at broren din skal se på deg som en skjønnhet ? Anonymkode: bb5e0...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #13 Skrevet 19. januar 2021 Kjære ts du har vært veldig uheldig med folk du har i livet ditt. Broren din høres ut som en dust. Svigerinnen din også. Da broren din sa det til deg burde noen andre bedt han holde kjeft. Sånt sier man ikke. Han har tydeligvis problemer og lar det gå utover deg. Har du noen gang hatt et hyggelig og godt forhold til broren din? psykolgen du gikk til høres veldig lite dyktig ut. Jobbet dere noe med selvfølelsen din? Selvbildet ditt virker jo helt knust. Og det er ikke din skyld. Jeg har vært der du er og det tok tid å bli tryggere. Du må behandle deg selv pent. Det ble en viktig start på min bedring, jeg lærte meg å unne meg å ha det bra. Jeg begynte med små ting som å kjøpe en kaffe og nyte den. Har du noen hobbyer som er oppbyggende? Litt klisje men du må hver dag behandle deg selv pent Anonymkode: c8fca...492 2
SoWhat? Skrevet 19. januar 2021 #14 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Faen så forbanna jeg blir av å lese sånt. Sorry banning, men det er meg når jeg ikke finner mer passende ord! Ok. Hvem her vet hvordan du ser ut? Men vet du? Jeg tror 90% ville ment at du klart ville fått deg kjæreste. Kanskje er du ingen skjønnhet. So what?? Hvem et skjønnheter. Og er de som ikke er det, dømt til et liv alene? Nei, neppe 🙂 Klart det fins en mann for deg! Men hvor er ham? Hm Det er vel ikke feil å søke på nett? Jeg har ingen erfaring med det, men det må jo gå an å møte hyggelige folk der om du ikke møter noen i nærmiljøet? Bare ha tro på det du vil Ts Ikke la andre psyke deg ned! Endret 19. januar 2021 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #15 Skrevet 19. januar 2021 Menn i samme situasjon pleier å få råd om å få bedre selvtillit, og å jobbe med seg selv. Eventuelt at de må slutte å sutre og ikke være bitre incels. Det er vel kanskje litt i det, det er bare du som kan gjøre noe med livet ditt. Anonymkode: 5b55e...095
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #16 Skrevet 19. januar 2021 Min bror har sagt noe lignende til meg.. da var jeg kjapp og så dritt om kona hans sitt utseende. Vet det var dårlig gjort , men jeg ville bare såre ham tilbake.. Anonymkode: 3d309...054
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjære ts du har vært veldig uheldig med folk du har i livet ditt. Broren din høres ut som en dust. Svigerinnen din også. Da broren din sa det til deg burde noen andre bedt han holde kjeft. Sånt sier man ikke. Han har tydeligvis problemer og lar det gå utover deg. Har du noen gang hatt et hyggelig og godt forhold til broren din? psykolgen du gikk til høres veldig lite dyktig ut. Jobbet dere noe med selvfølelsen din? Selvbildet ditt virker jo helt knust. Og det er ikke din skyld. Jeg har vært der du er og det tok tid å bli tryggere. Du må behandle deg selv pent. Det ble en viktig start på min bedring, jeg lærte meg å unne meg å ha det bra. Jeg begynte med små ting som å kjøpe en kaffe og nyte den. Har du noen hobbyer som er oppbyggende? Litt klisje men du må hver dag behandle deg selv pent Anonymkode: c8fca...492 Nei, psykologen min hjalp meg ikke med noe. Hun var ikke interessert i å høre på meg eller å hjelpe meg. Ja, selvtilliten min er på bånn og jeg har ikke sett noen fremtid siden jeg sluttet på vgs. Går til en psykiater på dps nå, og håpe hun kan hjelpe meg. Anonymkode: 8be2d...a9b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 Søskenkjærlighet. Sier det der vær dag til min søster, og hun sier det tilbake. Er ikke verre en det. NOrmalt sett så er det bare tull. Om det ikke er det, vell da er han en bitch ass. Anonymkode: b8c67...ab8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 Hart hørt verre ting fra min halvsøster...bl.a at jeg ikke måtte tro at jeg er uerstattelig. Anonymkode: 9f222...dd5
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2021 #20 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 20.17): Syns det var rart at hun ikke kunne hjelpe meg med den dårlige selvtilliten og det negative synet på meg selv. Hva kunne hun gjort eller sagt for at du føler deg bedre? Er mye man kan si, men i bunn og grunn handler alt om dine tanker om deg selv, det er du som må jobbe med tankene dine. Og hun har jo rett, det du ikke får gjort noe med, det må du akseptere. Og gjøre det beste ut av det andre gode du har! Komplekser handler nesten alltid om dårlige tanker, ikke hvordan man ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå