Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Er det utelukkende kjønnsbasert? Har mye guttevenner og ønsker virkelig å oppleve guttastemningen. Er det mulig for meg som kvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å rope "gutta, gutta, gutta", så er du endel av gutta... 

Anonymkode: 65274...945

Skrevet

Kan? Ja. Men det er ekstremt usannsynlig. Jeg ville aldri hatt guttastemning men en dame involvert. Det gir bare ikke mening.

Anonymkode: 378a7...a5b

Skrevet

Da må du i såfall vise at du kan være barnslig og rølpete. Så må du like fyll, grisevitser, lekeslossing, dataspill og nakenhet.

Anonymkode: 65262...6d2

• Liker 6
Skrevet

Jeg har vært i guttegjenger. Ender bare med at noen blir forelska i meg eller bare vil ligge med meg, flørte etc. det er en grunn til at de bare vil ha gutter. Unngår drama

Anonymkode: 18171...394

• Liker 6
Skrevet

Det finnes nok de som klarer det, men det kommer veldig an på typen kvinne. Tror det kan bli vanskelig generelt. 

Skrevet

Vi har noen slike venninner. Absolutt mulig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært i guttegjenger. Ender bare med at noen blir forelska i meg eller bare vil ligge med meg, flørte etc. det er en grunn til at de bare vil ha gutter. Unngår drama

Anonymkode: 18171...394

Dette er min erfaring og. 

Jeg var i en guttegjeng på 6 stk, og jeg har alltid vært mye med menn pga jobben min (jeg var den eneste kvinnen i nesten ti år, frem til i fjor), og en jeg havnet i av mine kollegaers guttegjeng. Veldig koselig gjeng, men ble bare drama og drit. Hver gang vi tok en fest, skulle en eller annen ymte frempå hvor formidabelt det hadde vært, om han og jeg var et par, at de bar kåte å ville ha ff, osv osv. 

Funket fint på jobb, men ikke privat. Når det er sagt så var det et veldig velkomment pust for min del, å få inn en dame til. Vi har et veldig godt og nært samarbeid og vennskap. :)

Min erfaring er at de beste gjengene er de som er litt av begge kjønn. Jeg er fremdeles venn med min mannlige kollega, men festene blir jeg sjeldent med på lengre. :)

Anonymkode: 717e2...e43

Skrevet

Joda, men at enkelt menn blir forelsket eller prøver å sjekker deg opp blir ofte et problem etter hvert. Så mine erfaringer er at er tidsbegrenset. 

Anonymkode: f8316...b70

• Liker 3
Skrevet

Jada, er selv mest med «guttan», hender de prøver seg i fylla, men har gått greit likevel. Er de reale fyrer så tåler de å bli avvist uten at det henger over som en sky i ettertid. 

Anonymkode: fa301...803

Skrevet

Absolutt, men det kommer nok an på guttene. Var med på mye rølp med gjengen til en kompis da jeg var 18-19. Det var aldri noe drama, bare gøy, ingen av oss var interesserte i hverandre. 

Skrevet

Nei. De vil innerst inne alle ligge med deg. Det gjør at de ikke oppfører seg vanlig rundt deg. 

Anonymkode: 7fb86...41d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen problem med det. Men nå er godt voksen, det samme med mennene. Men jeg blir iallefall sett på som "en av gutta" blant kompisene til samboeren min. Er ikke andre damer som henger sammen med dem, men jeg takler "gutte" snakket, altså humoren, samtaleemnene, at de snakker om kroppen min, at de snakker om andre damer, samt evt drikkinga.. Tåler man ikke slike ting, tror jeg nok man sliter med å være med i en guttegjeng. 

Anonymkode: 15160...2ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg TROR ikke det.

Anonymkode: 03d41...15d

Skrevet

Man kan faktisk ikke det... med guttastemning følger gjerne veldig seksualisert snakk og oppførsel. Det er gjerne en type kultur dær man nomaliserer trakassering og giftig oppførsel. Dette er kvinnefientlig, og det går alltid først utover kvinner selv om menn med dårlig karakter også lider i denne kulturen. Litt mild guttastemning kan gå greit hvis man er en "kul" dame...

Anonymkode: b364c...a22

• Liker 3
Skrevet

Jo, det er mulig, men det innebærer at du ikke ligger med noen av de og ingen av de vil ligge med deg. Jeg var i en sånn gjeng i 1 år (fortsatt mine beste venner), men det tok slutt da jeg og han ene tok ting et steg lengre (nå min samboer). Da gikk jeg fra å være en av «gutta» til å være «dama til». Fortsatt gode venner, men annen dynamikk. 

Anonymkode: 039ed...3d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

at de snakker om kroppen min,

Æsj! Hvorfor tillater du dette? Og hvorfor i alle dager tillater samboeren din dette?

Anonymkode: 779cb...7c9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Æsj! Hvorfor tillater du dette? Og hvorfor i alle dager tillater samboeren din dette?

Anonymkode: 779cb...7c9

Hvorfor skal de IKKE gjøre det? Hva er problemet med det? På samme måte som vi damer snakker om kjekke menn, kan vel de snakke om damer? Det er vel ikke personligheta dere snakker om da, når man synes menn er kjekke? (hvis du ikke snakker om at den og den mannen er kjekk sammen med venninnene dine, er du den første jeg har vært borti som ikke gjør det)

Det er kropp det er snakk om, ikke personligheta.. Dét hadde jeg satt foten ned for. (vel og merke hvis de snakka stygt om noen, å snakke positivt om personligheta til folk er jo bare bra)  Man skal virkelig ikke ta seg selv så personlig at man ikke tåler høre at man har fine pupper feks..? Jeg tar det som et kompliment, på samme måte som at jeg tar som et kompliment hvis de hadde sagt jeg har et pent smil eller pene øyne.. (som også forøvrig er en del av kroppen..) 

Anonymkode: 15160...2ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Man kan faktisk ikke det... med guttastemning følger gjerne veldig seksualisert snakk og oppførsel. Det er gjerne en type kultur dær man nomaliserer trakassering og giftig oppførsel. Dette er kvinnefientlig, og det går alltid først utover kvinner selv om menn med dårlig karakter også lider i denne kulturen. Litt mild guttastemning kan gå greit hvis man er en "kul" dame...

Anonymkode: b364c...a22

Hvorfor vil gutter og menn være en del av den kulturen du beskriver, lurer jeg på? Er det liksom ingen som blir kvalme? 

Anonymkode: ca232...2ba

• Liker 2
Skrevet

Det er bare å se på Ida Fladen. Hun har null respekt fra de gutta og hun holder på som om de virkelig vil ha henne der. Det funker ikke.

Anonymkode: c7fe5...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...