AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hei, jeg går på folkehøyskole og driver med tradisjonell fjellklatring. Problemet er at det kreves mye dyrt utstyr og jeg har ikke råd til dette. Har derfor hendt at jeg har ligget med gutter i bytte mot utstyr (typ hekser og kiler for dere som kjenner til det) Er dette dumt? og er det prostitusjon? det er jo ikke penger involvert. Anonymkode: f0049...8fb
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei, jeg går på folkehøyskole og driver med tradisjonell fjellklatring. Problemet er at det kreves mye dyrt utstyr og jeg har ikke råd til dette. Har derfor hendt at jeg har ligget med gutter i bytte mot utstyr (typ hekser og kiler for dere som kjenner til det) Er dette dumt? og er det prostitusjon? det er jo ikke penger involvert. Anonymkode: f0049...8fb Ja, all form for tjenester eller goder i bytte mot sex er prostitusjon. Anonymkode: 50f96...d8f 17
Mezzosoprena Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hei, jeg går på folkehøyskole og driver med tradisjonell fjellklatring. Problemet er at det kreves mye dyrt utstyr og jeg har ikke råd til dette. Har derfor hendt at jeg har ligget med gutter i bytte mot utstyr (typ hekser og kiler for dere som kjenner til det) Er dette dumt? og er det prostitusjon? det er jo ikke penger involvert. Anonymkode: f0049...8fb Ja, det er prostitusjon... 6
Chantielle Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Ryddet for spekulasjon. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei, jeg går på folkehøyskole og driver med tradisjonell fjellklatring. Problemet er at det kreves mye dyrt utstyr og jeg har ikke råd til dette. Har derfor hendt at jeg har ligget med gutter i bytte mot utstyr (typ hekser og kiler for dere som kjenner til det) Er dette dumt? og er det prostitusjon? det er jo ikke penger involvert. Anonymkode: f0049...8fb Nei. Det kalles vennetjenester. Noen bytter kaker og nips, andre sex. Anonymkode: 53388...02e 3
OxBall Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Ja, det er dumt. Og ja, det er prostitusjon. Hekser og kiler er ikke veldig dyrt i utgangspunktet, så du selger deg billig. 8
Gjest Alterego666 Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Det er en betinget transaksjon som ligger til bunn for sexen. Det er prostitusjon. Beklager. Du kan gjøre bedre valg.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 OxBall skrev (58 minutter siden): Ja, det er dumt. Og ja, det er prostitusjon. Hekser og kiler er ikke veldig dyrt i utgangspunktet, så du selger deg billig. I så fall ta betalt i penger, da selger du deg i allefall ikke billig... Anonymkode: db479...ac2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Ja, men det moralske ansvaret ligger ikke på deg. Det ligger på kjøperne. Det er kjøperne som bryter både juridiske og moralske normer og burde bli utstøtt fra samfunnet. Anonymkode: e8809...957
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 Fy flate for noen dritt folk som utnytter deg. Anonymkode: 9612c...954
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, men det moralske ansvaret ligger ikke på deg. Det ligger på kjøperne. Det er kjøperne som bryter både juridiske og moralske normer og burde bli utstøtt fra samfunnet. Anonymkode: e8809...957 Begge deler er like ille. Har ingen sympati med damer som selger seg for å få fordeler og som gjør dette helt frivillig. Anonymkode: 80f7a...b48 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 En ganske vanlig form for "prostitusjon", som er ganske utbredt i forbindelse med husleie for f.eks. studenter. Da jeg studerte for en god del år siden så jeg på en leilighet. Utleier ville ha sex som en del av leien, som var billig i penger. Han var ganske konkret på hvor mange ganger pr. uke osv. Jeg takket nei. Men bare noen dager senere så jeg at noen bodde der, en annen jente som jeg visste hvem var. Da visste jeg jo også hva hun "betalte i leie", nokså nøyaktig om både samleie og blowjobs og hvilke dager. Neste semester var det en ny leietaker samme sted, så slike avtaler var tydeligvis ikke vanskelige å inngå. Anonymkode: ab549...74b 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En ganske vanlig form for "prostitusjon", som er ganske utbredt i forbindelse med husleie for f.eks. studenter. Da jeg studerte for en god del år siden så jeg på en leilighet. Utleier ville ha sex som en del av leien, som var billig i penger. Han var ganske konkret på hvor mange ganger pr. uke osv. Jeg takket nei. Men bare noen dager senere så jeg at noen bodde der, en annen jente som jeg visste hvem var. Da visste jeg jo også hva hun "betalte i leie", nokså nøyaktig om både samleie og blowjobs og hvilke dager. Neste semester var det en ny leietaker samme sted, så slike avtaler var tydeligvis ikke vanskelige å inngå. Anonymkode: ab549...74b Sykt, er det lov? Kunne du anmeldt denne fyren til politiet? Anonymkode: d3010...e8b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 Og til TS, ja det er nok prostitusjon. Jeg synes de som bytter utstyr fra deg mot sex virker nokså avskyelige. Du har jo ikke råd. Du bør også tenke litt på om du føler dette skader deg psykisk. Du trenger ikke gjøre dette. Samtisdig skjønner jeg frustrasjonen over ikke å ha råd til utstyr. Anonymkode: d3010...e8b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #17 Skrevet 23. januar 2021 Jeg tror jeg vil begynne med fjellklatring... Hvor klatrer du? Anonymkode: 4e972...c83
Gjest Paramount Skrevet 23. januar 2021 #18 Skrevet 23. januar 2021 Mtp din alder og sosial status, vil jeg si det er mer en ekstrem form for naturalhusholdning, med frivillig bytte av varer og tjenester.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #19 Skrevet 23. januar 2021 Ja er prostitusjon. Hvor mye er dette utstyret verdt? Aldri hørt om hekser..... utenom de med spiss hatt da Anonymkode: 8d5d0...c21
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #20 Skrevet 23. januar 2021 Hvorfor gjør du deg selv til hore for noe billig klatreutstyr? Du klarer å skaffe penger på andre måter, det er jeg sikker på. Anonymkode: f5fda...3d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå