Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har valgt å gå fra meg. Vi har et barn sammen. Han og barne dro på søndag. Jeg er helt knust, klarer ikke spise, bare gråter å har panikkanfall. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette? Kommer jeg meg over han? Når blir det lettere? Ønsker gjerne tilbakemelding fra dere som har gjennomgått det samme å kom ut på andre siden. Klarer ikke høre de negative historiene nå. Trenger håp <3 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre! Du finner en indre styrke og en ro, og klarer å stable livet ditt på beina igjen. Ha troen på deg selv - du klarer dette! 

• Liker 8
Skrevet
PM75 skrev (3 minutter siden):

Det blir bedre! Du finner en indre styrke og en ro, og klarer å stable livet ditt på beina igjen. Ha troen på deg selv - du klarer dette! 

Tusentakk. Håper det, det gjør så indelig vondt. Spesielt med tanke på at vi har barn ilag. Hadde vært lettere vis man bare kunne kutte han helt ut, men nå må jeg forholde meg til han for alltid...

Skrevet
Jent26 skrev (1 minutt siden):

Tusentakk. Håper det, det gjør så indelig vondt. Spesielt med tanke på at vi har barn ilag. Hadde vært lettere vis man bare kunne kutte han helt ut, men nå må jeg forholde meg til han for alltid...

Ja, det gjør situasjonen ennå mer krevende. Finn frem din indre løve-mamma & ha fokus på hva som er bra for barnet og at dere må ha et godt samarbeid. Det lønner seg i lengden, selvom det er fryktelig vanskelig med en gang! 

Husk å ta vare på deg selv med å spise riktig, drikke vann, gå turer og tillate deg selv å sørge uten at du bikker over. Sender deg masse klemmer ❤️

• Liker 7
Skrevet
PM75 skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør situasjonen ennå mer krevende. Finn frem din indre løve-mamma & ha fokus på hva som er bra for barnet og at dere må ha et godt samarbeid. Det lønner seg i lengden, selvom det er fryktelig vanskelig med en gang! 

Husk å ta vare på deg selv med å spise riktig, drikke vann, gå turer og tillate deg selv å sørge uten at du bikker over. Sender deg masse klemmer ❤️

Tusentakk❤️Vi har heldigvis en god tone å veldig enig om samarbeidet.

• Liker 5
Skrevet

For det første: utrolig feig handling av han å bare dra

For det andre: Du er i sjokk, det går seg til ila ei ukes tid før «ustoppelig» gråt stopper og matlyst begynner å komme tilbake 

Nå må du være sterk for deg selv og barnet, uansett det som har skjedd og årsaken til det. 

Snakker av erfaring 😉 Gode tanker sendes til deg ❤️

Anonymkode: 1dd72...1ee

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Så trist,har han funnet noen andre?

Skrevet

Men.. tok han bare barnet? Har du ikke sett noe mer til dem?

Vil han ikke snakke om det?

Anonymkode: f77f4...d33

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For det første: utrolig feig handling av han å bare dra

For det andre: Du er i sjokk, det går seg til ila ei ukes tid før «ustoppelig» gråt stopper og matlyst begynner å komme tilbake 

Nå må du være sterk for deg selv og barnet, uansett det som har skjedd og årsaken til det. 

Snakker av erfaring 😉 Gode tanker sendes til deg ❤️

Anonymkode: 1dd72...1ee

Takk for gode ord❤️

Skrevet

Han kan da ikke bare ta med seg barnet og dra? 

Anonymkode: e3221...887

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tok han barnet? 

• Liker 3
Skrevet
Smeltemann skrev (3 minutter siden):

Så trist,har han funnet noen andre?

Nei, han var bare ikke lykkelig mer.. 

Skrevet
Jent26 skrev (23 minutter siden):

Mannen min har valgt å gå fra meg. Vi har et barn sammen. Han og barne dro på søndag. Jeg er helt knust, klarer ikke spise, bare gråter å har panikkanfall. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette? Kommer jeg meg over han? Når blir det lettere? Ønsker gjerne tilbakemelding fra dere som har gjennomgått det samme å kom ut på andre siden. Klarer ikke høre de negative historiene nå. Trenger håp ❤️

Min erfaring med kjærlighetssorg var at den kom i sterke anfall, som ble svakere og svakere ettersom tiden gikk. Jeg tror altså at det er verst akkurat nå, og så vil det avta.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Han har ikke bare tatt barnet, men jeg klarte ikke ta hånd om barnet nå. 

Endret av Jent26
  • Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet
Jent26 skrev (Akkurat nå):

Nei, han var bare ikke lykkelig mer.. 

Alt blir bra til slutt. 

Skrevet
I Grosny skrev (2 minutter siden):

Min erfaring med kjærlighetssorg var at den kom i sterke anfall, som ble svakere og svakere ettersom tiden gikk. Jeg tror altså at det er verst akkurat nå, og så vil det avta.

Ja er sånn jeg føler det. Kommer i panikkanfall hvor jeg føler at alt er overveldene..

• Liker 4
Skrevet

Eksen min forlot meg uten forvarsel for et par år siden. Det var helt grusomt. Vi hadde heldigvis ikke barn sammen, men vi var prøvere, hadde vært sammen i 2,5 år. Plutselig en dag bare dro han. 
livet mitt kollapset totalt. Jeg bare gråt og klarte ikke å spise på 2-3 uker. Jeg fikk panikkanfall og alt mulig. Det tok meg nok et snaut år å komme over han. 

i dag er jeg nygift med verdens herligste mann. Jeg har aldri vært så forelska før 🥰

jeg vet hvor tøft og vanskelig det er nå, og jeg vet hvor lite det hjelper at andre sier at ‘det går over’, men det gjør det. Det går over. 

Anonymkode: c207f...354

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forundret.. skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tok han barnet? 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For det første pleier damer å gjøre det samme når de flytter ut. Få sier noe på det.

For det andre er det ganske naturlig å gjøre det. Dersom man flytter ut, har man normalt trengt gjennom dette på forhånd. Den som blir flyttet fra har ofte ikke det, og vil normalt trenge tid for seg selv.

• Liker 12
Skrevet (endret)
Jent26 skrev (5 minutter siden):

Han har ikke bare tatt barnet, men jeg klarte ikke ta hånd om barnet nå. Er helt fra meg. Vi skal ha 50/50 løsning.. så da var det best han tok den første uken

Ok. Hør nå. Du har det helt forferdelig nå. Vi som har elsket vet akkurat hva du gjennomgår, tro meg! 

Men jeg lover deg at ting blir bedre! Alt blir bra, men det vil ta tid. Tid har vi nok av. Og så en dag vil solen skinner og du vil smile fordi det er en vakker dag. Lover deg! 

❤️

Endret av SoWhat?
  • Liker 8
Skrevet

Eksen gjennom 10 år gikk ut døra en ettermiddag og kom aldri tilbake. Det er brutalt, men du kommer deg gjennom det. Den første tiden husker jeg lite av, spiste ikke og sov omtrent ikke. Lå i sengen døgnet rundt. Et par måneder var jeg på bena igjen, tynn men bedre psykisk. Tok meg ca 2 år å komme over han 

og nå er jeg gift med den beste mannen som finnes. 

det blir bedre ts !!

Anonymkode: 37763...186

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...