Gå til innhold

Bryst operasjon Trondheim - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Er det noen som har operert bryst implantat i Trondheim og som vil dele erfaringen sin?

endelig ferdig med barn og skal fullføre drømmen min om finere pupper. Er flat som en pannekake og vil ha en søt B eller C. 

Anonymkode: 6a6ed...dcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal det samme (når jeg har spart litt). Ei venninne gjorde det nettopp på aleris og var veldig fornøyd og ei anna tok brystreduksjon nettopp. Hun som fjernet fikk komplikasjoner men ikke aleris sin feil. Begge var fornøyd der. ( synd at prisen har gått opp nå 01.01.21 fra 35 000 til ca 43 000). 

Anonymkode: f5a38...61f

• Liker 1
Skrevet

Var først på konsultasjon på Aleris, men angra meg da kirurgen ville overbevise meg om å få større pupper enn jeg ville ha. Fikk en dårlig følelse. Endte opp med klinikk Stokkan. Ok resultat, men overasket over hvor raskt jeg ble sendt hjem etter operasjonen og hvor lite oppfølging det var etterpå. 

Anonymkode: f80b1...bbe

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer også på det samme.  
har vært på konsultasjon til både aleris og stokkan. Følte meg ikke ivaretatt på noen av plassene. På stokkan snakket jeg med ei dame som bare virka til å ville ha meg ut. Han på aleris var mye hyggeligere, men har hørt så lite om aleris og erfaringer rundt de så jeg er usikker enda. 

Anonymkode: b2352...3b4

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 18.56):

Jeg skal det samme (når jeg har spart litt). Ei venninne gjorde det nettopp på aleris og var veldig fornøyd og ei anna tok brystreduksjon nettopp. Hun som fjernet fikk komplikasjoner men ikke aleris sin feil. Begge var fornøyd der. ( synd at prisen har gått opp nå 01.01.21 fra 35 000 til ca 43 000). 

Anonymkode: f5a38...61f

43000 er ikke så mye for å få deilige bryster.

Skrevet

Hvordan er det med de forskjellige moderne typene silikonputer idag?   Da jeg gjorde det for 15 år siden var det en profil og forskjellige størrelser.  Nå finnes høy profil, normal, dråpeformet osv.  Jeg skal bytte ut mine snart og har time på Aleris Drammen om et par uker.  Ønsker litt større enn jeg har (har 225 cc) og heller på en flatere eller dråpeformet profil. Ønsker ikke runde pupper som står rett ut.  Det er jeg for gammel til.  Prisen der var rundt 49 000 for å ta ut gamle og legge inn nye. 

Anonymkode: abe02...521

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det med de forskjellige moderne typene silikonputer idag?   Da jeg gjorde det for 15 år siden var det en profil og forskjellige størrelser.  Nå finnes høy profil, normal, dråpeformet osv.  Jeg skal bytte ut mine snart og har time på Aleris Drammen om et par uker.  Ønsker litt større enn jeg har (har 225 cc) og heller på en flatere eller dråpeformet profil. Ønsker ikke runde pupper som står rett ut.  Det er jeg for gammel til.  Prisen der var rundt 49 000 for å ta ut gamle og legge inn nye. 

Er det ikke sykt vondt? Jeg har små pupper, har tenkt at gevinsten med innlegg ikke er verdt det med tanke på smerten.

Anonymkode: acfb3...40b

• Liker 1
Skrevet

Har gjort det på Volvat. Runde implantater, med brystløft. Gikk fra c-cup til e-cup. Mest av alt fornøyd med at de har blitt symmetriske! :) 

Anonymkode: e4068...fe8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det ikke sykt vondt? Jeg har små pupper, har tenkt at gevinsten med innlegg ikke er verdt det med tanke på smerten.

Anonymkode: acfb3...40b

Jeg hadde knapt en a-cup 7 år etter jeg fikk barnet mitt.  Er høy og timeglassformet så syns kroppen min hadde lite symmetri.  Tok under muskel, jo det var dritvondt.  Fikk med smertestillende, vasket gulv etter 2 dager og var på jobb igjen etter en uke.  Er sta og gidder ikke være sengeliggende, var samme da jeg tok keisersnitt.  Oppe å gikk ganske langt dagen etter. Det tok lang tid før "stølheten" var over.  Det kjennes ut slik du føler deg når du har trent bryst for mye x 1000.   Nå skal jeg jo bare bytte så da håper jeg ikke det er like ille...men vet jo ikke. 

Skrevet

klinikk trondheim hos ola evjen. veldig hyggelig mann . men var jeg dere så ville jeg droppet det, livet er så mye mer enn pupper. Kjøp dere silikon bh istedet. 

Anonymkode: c8f31...f52

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

klinikk trondheim hos ola evjen. veldig hyggelig mann . men var jeg dere så ville jeg droppet det, livet er så mye mer enn pupper. Kjøp dere silikon bh istedet. 

Anonymkode: c8f31...f52

Vel. Det er tydelig at du kanskje ikke helt forstår hvilke utfordringer andre mennesker har. Jeg sliter stort med å finne med bh og i det heletatt føle meg feminin. Er ikke noe jeg behøver å forsvare ovenfor andre i det heletatt, når jeg tenker meg om. 

Anonymkode: b2352...3b4

Skrevet

Viser hvor langt vi har igjen med å lese denne tråden. Livet er mer enn pupper. Trist.

Anonymkode: 3a29f...59b

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
jeg er interessert i å høre flere erfaringer med kirurger i Trondheim. Har booket både på Aleris og Stokkan men syns det er sååå lite info å finne! Blir derfor glad for alt dere kan komme med🙏🏼

Anonymkode: 502a0...cc5

• 9 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 20.35):

Hei! 
jeg er interessert i å høre flere erfaringer med kirurger i Trondheim. Har booket både på Aleris og Stokkan men syns det er sååå lite info å finne! Blir derfor glad for alt dere kan komme med🙏🏼

AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 20.35):

Hei! 

Samme her! Har du operert nå? 

Anonymkode: 2930a...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...