AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Baby har bikket 4 mnd, så i går ga jeg han den første smaksprøven. Jeg skjærte en mangobit og lot han sutte litt på den. Altså, han svelgte ingenting, men fikk sikkert litt fruktjuice i seg, men ikke store mengder isåfall. Siden i går har han prompet veldig mye mer enn normalt. Høye promper! Kan det være fordi han fikk suge litt på den mangobiten og vil det si han ikke er klar for fast føde enda? Andre som har hatt lignende reaksjoner, eller kan det være tilfeldig? Anonymkode: 261c3...d1d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Det er normalt og ikke farlig med annerledes avføring og luft i magen når de begynner å smake på andre ting enn morsmelk Det kommer du nok ikke unna uansett hvor lenge du venter, de må jo omstille seg. Du gjør helt rett ved å begynne med små smaksprøver. Anonymkode: 37f57...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er normalt og ikke farlig med annerledes avføring og luft i magen når de begynner å smake på andre ting enn morsmelk Det kommer du nok ikke unna uansett hvor lenge du venter, de må jo omstille seg. Du gjør helt rett ved å begynne med små smaksprøver. Anonymkode: 37f57...f4b Takk for svar. syns bare det har vært veldig mye promping i forhold til hvor lite han fikk i seg. Men godt å vite det er vanlig, da kan jeg fortsette å gi noen små smaksprøver innimellom Anonymkode: 261c3...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå