Gå til innhold

Hjelp! Hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære kvinneguiden, jeg går på folkehøyskole og har gått her siden august 2020. Alt har gått helt fint og jeg har fått meg masse fine venner, men nylig oppsto det et stort problem. Jeg nevnte at jeg opp til flere ganger har gått inn på deres rom mens de sover om natten for å se på at de sover. Ikke av noe spesielt grunn, bare fordi vi er venner og jeg synes det er hyggelig. De reagerte med å bli veldig sint og nå vil ingen snakke med meg. Jeg synes så klart at de overreagerer, hva tenker dere? Hva skal jeg si for å få dem til å forstå at dette ikke er en ekkel ting å gjøre?!  Jeg er desperat

Hilsen en helt vanlig jente som synes venner er søte når de sover

Anonymkode: f9e76...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du ikke var klar over at folk synes det er creepy, og lov å aldri gjøre det igjen.

Anonymkode: 43313...ec3

• Liker 13
Skrevet

Jeg håper at dette bare er tull.

Håper for deres del at de leser dette, og begynner å låse døra si før de skal sovne.

Anonymkode: fed6a...934

• Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg reagert, det er sykt creepy det du gjør. 

Skrevet

Bra trolling altså. HE HE HE ler meg ihjel.

Anonymkode: 79819...775

• Liker 5
Skrevet

TROLL!

Anonymkode: e6d48...2f2

Skrevet

Omg 🤣 

Ingen er så søte som når de sover. 

Skrevet

Altså hva??? Hvorfor? Nei det er absolutt ikke normalt og jeg hadde følt meg ekstremt invadert. Hva motiverer deg til å gjøre noe så ekstremt rart?

Anonymkode: e5b82...49b

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at folk flest tenker at det der er  normalt.. 

Skrevet

Det er vel ikke så normalt? Men jeg hadde ikke blitt forbanna på deg! 

• Liker 1
Skrevet

Vi har alle våre ting, jeg bruker å slikke i skoene til noen av vennene mine.

Anonymkode: c49cd...b0d

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært en av dem, hadde jeg våknet og skreket som om noen prøvde å drepe meg! Håper de alle låser dørene sine!

Det er ikke normalt å gå inn på andres soverom om natten!

Anonymkode: b1f59...860

Skrevet

Ja klart du gjør 

Anonymkode: 7e1f3...870

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om dette er et seriøst innlegg, men hvis det er det: be om unnskyldning, si at du var tankeløs og at det aldri skal skje igjen. Sånt gjør du bare ikke. Man er helt forsvarsløs når man sover, og bare tanken på at en person har vært inne på rommet og glodd er ubehagelig. Jeg ville begynt å sove bak låst dør hvis jeg var en av vennene dine. 

• Liker 1
Skrevet

Om det er fnugg av sannheten i dette, noe jeg tviler, så er det creepy!

Anonymkode: 6426e...d73

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei kjære kvinneguiden, jeg går på folkehøyskole og har gått her siden august 2020. Alt har gått helt fint og jeg har fått meg masse fine venner, men nylig oppsto det et stort problem. Jeg nevnte at jeg opp til flere ganger har gått inn på deres rom mens de sover om natten for å se på at de sover. Ikke av noe spesielt grunn, bare fordi vi er venner og jeg synes det er hyggelig. De reagerte med å bli veldig sint og nå vil ingen snakke med meg. Jeg synes så klart at de overreagerer, hva tenker dere? Hva skal jeg si for å få dem til å forstå at dette ikke er en ekkel ting å gjøre?!  Jeg er desperat

Var dette den beste historien du klarte å komme på, når du skulle skrive et trolleinnlegg på KG?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke greit, det er en ekkel ting å gjøre, uansett hvor søtt du synes det er. Så skjønner godt at dem reagerer. 

Du får be dem om unnskyldning å se om det hjelper.

Skrevet

Hon är så söt när hon sover.. 

Eller ikke. 

Anonymkode: 6b0f7...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...