A.L Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hei. Jeg var intenst forelsket i en mann for ca 9 år siden. Vi hadde litt kontakt den perioden, men jeg skjønte etterhvert at han ikke var interessert. Det var veldig tydelig. Han traff ei annet og vi hadde ikke kontakt. Siden da har jeg fått 2 barn, det er nå slutt for en stund siden. Jeg kjenner fortsatt at jeg er interessert i denne mannen jeg traff for 8 år siden. Han har sveipet meg bort på Tinder. Kan jeg ta kontakt med han likevel på facebook? Jeg ser på bildene hans og har så lyst.. Eller virker det helt desperat? Er det håp? Jeg regner ikke med jeg er spesielt attraktiv for han nå siden jeg har fått 2 barn. Men virker det rart å ta kontakt? Vi er begge 34 år. Det beste er vel helt sikkert å ikke ta kontakt, så slipper jeg å bli avvist nok en gang. .
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 A.L skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg var intenst forelsket i en mann for ca 9 år siden. Vi hadde litt kontakt den perioden, men jeg skjønte etterhvert at han ikke var interessert. Det var veldig tydelig. Han traff ei annet og vi hadde ikke kontakt. Siden da har jeg fått 2 barn, det er nå slutt for en stund siden. Jeg kjenner fortsatt at jeg er interessert i denne mannen jeg traff for 8 år siden. Han har sveipet meg bort på Tinder. Kan jeg ta kontakt med han likevel på facebook? Jeg ser på bildene hans og har så lyst.. Eller virker det helt desperat? Er det håp? Jeg regner ikke med jeg er spesielt attraktiv for han nå siden jeg har fått 2 barn. Men virker det rart å ta kontakt? Vi er begge 34 år. Det beste er vel helt sikkert å ikke ta kontakt, så slipper jeg å bli avvist nok en gang. . Gammel kjærlighet ruster aldri. Anonymkode: 90104...ce1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Hvis han har sveipet deg bort på tinder viser vel det at han ikke er interessert? Ikke virk desperat og pågående. Prøv heller å komme i prat på en mer " tilfeldig " måte. Så kan du evt ta neste steg derfra. Anonymkode: 7679f...2db 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 A.L skrev (3 minutter siden): jeg skjønte etterhvert at han ikke var interessert. Det var veldig tydelig. A.L skrev (3 minutter siden): Han har sveipet meg bort på Tinder. Vanligvis ville jeg sagt: Kjør på! Men dessverre ville jeg ikke sagt det til deg i din situasjon. Du kommer nok til å sitte igjen med skjegget i postkassa. Men igjen, hvis du ikke er redd for et nei enda en gang, kjør på!
A.L Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2021 Ja, enig i at det er ganske tydelig signal at han sveiper meg bort... 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Å legge han til på face er uskyldig. Men tenker at du må forberede deg på at han ikke er interessert. Oddsene dine ville vært bedre om han har vært interessert tidligere.. Anonymkode: 17340...128
Hannah80 Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Han har jo vist tydelig at han ikke er interessert. 3
A.L Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2021 Enig. Tar tilbakemeldingene. Bare litt trist. Men er enig med dere. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 A.L skrev (1 time siden): Hei. Jeg var intenst forelsket i en mann for ca 9 år siden. Vi hadde litt kontakt den perioden, men jeg skjønte etterhvert at han ikke var interessert. Det var veldig tydelig. Han traff ei annet og vi hadde ikke kontakt. Siden da har jeg fått 2 barn, det er nå slutt for en stund siden. Jeg kjenner fortsatt at jeg er interessert i denne mannen jeg traff for 8 år siden. Han har sveipet meg bort på Tinder. Kan jeg ta kontakt med han likevel på facebook? Jeg ser på bildene hans og har så lyst.. Eller virker det helt desperat? Er det håp? Jeg regner ikke med jeg er spesielt attraktiv for han nå siden jeg har fått 2 barn. Men virker det rart å ta kontakt? Vi er begge 34 år. Det beste er vel helt sikkert å ikke ta kontakt, så slipper jeg å bli avvist nok en gang. . Han var ikke interessert da, han har sveipet deg bort på tinder nå. Hvorfor tror du at han fremdeles vil ha kontakt? Anonymkode: fcbad...e35 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 A.L skrev (4 timer siden): Ja, enig i at det er ganske tydelig signal at han sveiper meg bort... Synd å si, men at du drasser på to barn også i tillegg, kan trekke veldig ned for mange menn... det er til og med dokumentert i forskning at hverdagen blir enda mer umulig med særkullsbarn el hva det heter men, har en god venn som ikke har noe imot det, da han ikke har noe veldig behov for egne barn og siden du alt har barn, så kommer kanskje ikke barnemaset. Så hvem vet? D kan funke, prøv å finn ut Anonymkode: d8cbd...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå