Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har en håndholdt støvsuger å anbefale? Foreløpig vurderer jeg mellom Philips SpeedMax og  Xiaomi dreame v11. Jeg er åpen for andre alternativer, men nå har jeg lest så mange tester at jeg er helt forvirret. Planen er at støvsugeren skal kunne erstatte den vanlige støvsugeren da jeg er så lei av kabler og at den setter seg fast overalt. Robotstøvsuger er ikke aktuelt.

Kriteriene mine er:

- batteritid på minimum 30 min på middels nivå.

- må kunne støvsuge matter.

-må komme til i hjørner og andre utfordrende steder.

-lett å vedlikeholde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyson v11

Anonymkode: 46052...f5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dyson v11

Anonymkode: 46052...f5d

Takk for svar. Må man ikke holde inne knappen på Dyson støvsugere? I så fall er ikke dette veldig slitsomt i lengden?

Skrevet

Anbefaler phillips! Kjøpte en phillips speed pro max for ett år siden, har ikke rørt den gamle støvsugeren siden. Den kommer under alt av møbler med ben, og i alle kriker og kroker.

Den har to instillinger, tar kattehår fra soffaen uten problem på den laveste, tror ikke jeg har brukt den andre enda, da jeg glemmer at den er der 🙈

Anonymkode: 0a2dc...609

• Liker 1
Skrevet

Phillips speed pro. Helt fantastisk 

Skrevet

Philips speed pro her å 😅 elsker den! Den tar dyrehår utrolig godt, får med seg alt finstøv som Den gamle ikke tok. vi fikk helt sjokk over hvor mye vi fikk opp i den nye selv om vi hadde brukt den gamle dagen før. God batteritid, ikke så høyfrekvent som noen av de andre vi prøvde før vi bestemte oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...