Gå til innhold

Er det martna/marked eller lignende der du bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor sånn omtrent midt i mellom 5 ulike byer/steder og på rekke og rad har de hatt martna. På onsdag begynner martna her og da er det igjen opp med loddboder, spekepølseselgere og tivoli. Har inntrykk av at dette er ganske vanlig, iallefall i mindre byer.

Er det noe sånt der du bor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor er det tivoli innimellom, men ikke mart'n.

Der jeg vokste opp var det mart'n en gang i året, pluss xxxdager for mitt bosted. Da var det slikt som du forteller om her.

Jeg savner mart'n, jeg. :) Men vil ikke flytte hjematt kun pga den ;)

Skrevet

Det var før, men ikke nå lenger. :(

Synes det er en ganske fin og koselig stemning på sånne markeder, selv om det ikke alltid er så mye bra å finne. På det siste markedet her, var det nesten bare boblebader! :ler: Finr for de som skal kjøpe boblebad da... ;)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Ja her er det på rekke og rad synes jeg. Hvert tettsted/kommune har sin egen greie. Den siste jeg var på var Hallingmarken, da var det masse boder og tilbud og greier. Jeg kjøpte ikke noe særlig, men fikk iallefall med meg Ravi & Dj Løv og Wigwam som opptrådte. Synes det er kjempekoselig med sånne marknader :)

Skrevet

Nei, ikke som jeg kan huske...Tivoli er det jo av og til, men jeg kan ikke komme på at det har vært markedsdager.

Skrevet

Om sommeren så er det bydelsdager her, og da er det musikk, tivoli, salgsboder og liv i parken! Det er kjempekoselig synes jeg!

Skrevet

Her er det sankthansmartna hvert år. Og så er det historisk marked under Olavsfestdagene.

Skrevet

Guuud nei heldigvis. Sånne ting er bare såååå tacky lissm.

Skrevet

Her er det Mart'n en gang i året. Nytt i år er Cowboyfestival. Løper ikke skoa av meg på noen av dem, men det er da greit nok at noe skjer.

Må legge til at jeg er innflytter og ikke vant til sånne tilstelninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...