AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Kommer hun til å like min som er på motsatt utside av normalområdet? Tar det lang tid før du blir vant med annerledesheten? Slik at du kan nyte? ♥️Bamsen Anonymkode: 98b0b...146
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Eksen sin penis var 17 cm og passe tykk. Mannen min sin er 21 cm og enormt tykk. Litt vondt hver gang, men så lenge jeg er våt nok eller har nok glidemiddel så går det bra. Og han treffer veldig bra innvendig. Analsex er utelukket med mannen dessverre. Kun smerter. Mens med eksen var det veldig godt. Savner akkurat den biten litt. Men bortsett fra det er alt mye bedre med mannen Anonymkode: c2f93...cb0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eksen sin penis var 17 cm og passe tykk. Mannen min sin er 21 cm og enormt tykk. Litt vondt hver gang, men så lenge jeg er våt nok eller har nok glidemiddel så går det bra. Og han treffer veldig bra innvendig. Analsex er utelukket med mannen dessverre. Kun smerter. Mens med eksen var det veldig godt. Savner akkurat den biten litt. Men bortsett fra det er alt mye bedre med mannen Anonymkode: c2f93...cb0 Takk for svar. Her er det litt større forskjell. Eksen var i følge henne en hånd bredd, mens min er tre. Det med analsex er nok ikke aktuelt, slik som med eksen. Men det savner ikke jeg. Gråt er ikke noe jeg tenner på. Utfordringen er smerter hvis en blir ivrig. Med eksen kom aldri, men fikk heller ikke vondt. Tenker det beste er å være to håndsbredder lang. Anonymkode: 98b0b...146
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Dere får finne stillinger der du ikke kommer så langt inn. Personlig liker jeg smerte og store peniser. vi har et sikkerhetsord i tilfelle det skulle gå for langt mtp smerte. Jeg er usikker på om man kan venne seg til en stor en om man bare får vondt. Vet at mannen min sin eks slet med hans størrelse og at de ikke hadde særlig god sex pga det at hun fikk vondt og at han alltid måtte være forsiktig. Anonymkode: c2f93...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere får finne stillinger der du ikke kommer så langt inn. Personlig liker jeg smerte og store peniser. vi har et sikkerhetsord i tilfelle det skulle gå for langt mtp smerte. Jeg er usikker på om man kan venne seg til en stor en om man bare får vondt. Vet at mannen min sin eks slet med hans størrelse og at de ikke hadde særlig god sex pga det at hun fikk vondt og at han alltid måtte være forsiktig. Anonymkode: c2f93...cb0 Har kjent på det siste i de fleste forhold. Enkelte har vært typ halvparten i friluft. Alltid passe på. Ikke kunne slippe seg løs. Få bruke kroppen, lysten, kjærligheten, hele meg. Sex blir ikke flyt, et prosjekt, begrenset. Men når det klaffer, så fantastisk. Det er himmelsk å treffe de få som kan nyte hva en har. Husker, jordbær, kamskjell og to veninner en sommernatt i Bergen i 93. De kunne sine saker. Anonymkode: 98b0b...146 1
Hunmedham Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Eksen sin penis var 17 cm og passe tykk. Mannen min sin er 21 cm og enormt tykk Begge er jo store. Større enn 17 cm er det ikke mange som har. 21 cm? Det gjelder vel under en halv prosent av befolkningen. 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Hunmedham skrev (4 timer siden): Begge er jo store. Større enn 17 cm er det ikke mange som har. 21 cm? Det gjelder vel under en halv prosent av befolkningen. Samme tenkte jeg. Er ikke en halv prosent av befolkningen som har en sånn størrelse en gang, så blir alltid forbsuset når de klarer å finne veien til kg alle som en.😂 Anonymkode: 8f1ab...13b 3
solmåneogstjerner Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme tenkte jeg. Er ikke en halv prosent av befolkningen som har en sånn størrelse en gang, så blir alltid forbsuset når de klarer å finne veien til kg alle som en.😂 Anonymkode: 8f1ab...13b Og hvilke kvinner går rundt og vet at kjæresten har penis som er x cm lang og x cm i omkrets? Ja, vi vet om den virker større eller mindre enn en annen vi har vært sammen med. Men utover det? Har ikke peiling på centimeterne på kjærestens penis eller på noen andre jeg har vært sammen med. Tror menn at vi driver og måler? Eller er interessert i deres informasjon om nøyaktige mål på penis? 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Og hvilke kvinner går rundt og vet at kjæresten har penis som er x cm lang og x cm i omkrets? Ja, vi vet om den virker større eller mindre enn en annen vi har vært sammen med. Men utover det? Har ikke peiling på centimeterne på kjærestens penis eller på noen andre jeg har vært sammen med. Tror menn at vi driver og måler? Eller er interessert i deres informasjon om nøyaktige mål på penis? Tror det er mye synsing og tull, eventuelt menn som skryter på seg eller som utgir seg for å være kvinne. Har vært med min andel damer og de har virkelig ikke hatt peiling på min størrelse. Noen har gjettet men da tok de helt feil og tippet mange cm for mye. På KG vet visstnok mange kvinner millimetermålene på penis i både lengde og omkrets, men som i samfunnet ellers så overdrives det veldig. Anonymkode: 8f1ab...13b 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Samme tenkte jeg. Er ikke en halv prosent av befolkningen som har en sånn størrelse en gang, så blir alltid forbsuset når de klarer å finne veien til kg alle som en.😂 Anonymkode: 8f1ab...13b Alle peniser er store på nett vet du 😁 irl bikker jeg såvidt 15, men online vokser den fort med 5-7 cm. Anonymkode: 88e43...699
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 Er du du skal skal "håndtere det" eller hun? Jeg som dame hadde hatt problemer med å håndtere at typen min visste nøyaktig hvor stor/liten tiss eksen min hadde, sammenlignet størrelser, og at han dro slutninger om vårt sexliv utfra det (både tidligere og nåværende), som om det var en fasit på noe. Så utrolig umodent og barnslig. Anonymkode: 88317...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 Er glad jeg har gått andre veien. De to før min samboer var 23 og 17 lange. Det var smertefult hver gang og i tillegg sleit jeg med å bli våt. Fant meg samboer med 15 lang og litt tykkelse, helt perfekt og klissvåt hver gang. Anonymkode: 32e4a...0fb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 Hva er drømmesvaret? "OMG kanskje ikke!! ikke i starten hun vil være sååå uvant med å ha en stor tiss inni seg og komme utrolig mange ganger som hun aldri har gjort før 😱" .................................................................😒 Anonymkode: 8c516...16d 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 Sex med en som har veldig stor er ubehagelig, og mange damer klarer ikke å få vaginal orgasme fordi de ikke kan stramme knipemusklene hardt nok når skaftet er tykt. Håper dere har det fint på andre måter selv om sexen aldri blir veldig bra. Anonymkode: 4e4a8...133 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 Det med stor størrelse kan løses med analsex. Hva er det hun sier?! Jo, nå skal du høre: i rompa kan man ta en god lengde før det sier stopp. Tykkelse kan fort trenes opp med buttplugs. Lengde kan også trenes. Min mann har helt gjennomsnittlig penis, men vi liker å leke. Fremme kan jeg ikke gå så stort pga da revner jeg. Men i rompa er det fort gjort å trene opp og jeg kan ta dildo på tykkelse med en halvliter boksøl. Men det krever at mannen vet hva han gjør! Anonymkode: 9a008...d5b 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det med stor størrelse kan løses med analsex. Hva er det hun sier?! Jo, nå skal du høre: i rompa kan man ta en god lengde før det sier stopp. Tykkelse kan fort trenes opp med buttplugs. Lengde kan også trenes. Min mann har helt gjennomsnittlig penis, men vi liker å leke. Fremme kan jeg ikke gå så stort pga da revner jeg. Men i rompa er det fort gjort å trene opp og jeg kan ta dildo på tykkelse med en halvliter boksøl. Men det krever at mannen vet hva han gjør! Anonymkode: 9a008...d5b Og at kvinnen liker analsex. Ikke alle gjør det. Selv likte jeg det tidligere. På grunn av spre slimhinner er det nå umulig å nyte det. Analsex er ikke en god løsning for alle, men ulike stillinger, hvor han ikke trenger så langt inn er til god hjelp. Å være veldig kåt og klar også. Det verste med å få mann med stor penis var at jeg måtte lære meg helt nye teknikker for å kunne klemme rundt penis. Noe som er nødvendig for at jeg skal få orgasme. Jeg klarer det fremdeles ikke når han kjører hardt på, etter flere år, men han er flink til å roe ned, så jeg kan få leke meg litt og bygge opp orgasme. Det neste verste er at han på en måte stikker av med klitoris. Den går liksom med i dragsuget på grunn av hans lengde og bredde, og jeg får ikke til å fingre meg selv når han er inni meg. Den blir trukket for nært åpning til at jeg får skikkelig tilgang. Bortsett fra når jeg ligger på topp med ryggen mot ham. Altså han på rygg i senga, og jeg på rygg oppå ham igjen. Da klarer begge to å samtidig stimulere klitoris. Under eggløsning må han være forsiktig med å bunne meg, men er jeg skikkelig kåt (som man bør være) klarer jeg det ellers. Også litt irriterende at når han tar meg bakfra blir jeg ofte tørr, selv om jeg mentalt er helt med. Jeg tror det kommer av at jeg blir litt redd for at det skal gjøre vondt selv om jeg nyter, og kroppen reagerer da med å si "neitakk", selv om hodet sier "jatakk". Det har blitt vondt noen ganger, så denne dualiteten er ikke helt uforståelig. Nå bruker vi ofte glid når han tar meg bakfra, for jeg begynte å stresse litt med at jeg ofte ble tørr i den stillingen, og at det i seg selv skulle medfører ubehag, så slipper jeg å bekymre meg for det. Min manns er forøvrig rundt 20 cm og tykk, og No way at jeg kan ta hele den, men mannens er også litt fleksibel. Han føler at han får hele inn, men deler av penis trykkes tilbake i ham, ved penisrot. Så det er ikke bare vi kvinner som er litt fleksibel. Uansett, litt forsiktighet og hensyn er bra. Velge stillinger som holder litt tilbake når det er nødvendig, sørge for at kvinnen er skikkelig kåt, passe på at hun ikke faller av ved å roe ned litt jevnlig, og være omtenksom i alt som viser seg nødvendig. Menn tror ofte at stor penis er lykke, men det krever litt mer å ha et godt sexliv med en stor penis. Man må tenke på og ta hensyn til mer. Nå hadde mannen jeg elsker en så stor penis, så vi får det til å fungere, i samarbeid, men en noe kortere og tynnere hadde rent nytelsesmessig vært enklere. Det er ikke så kjekt de gangene jeg får vondt, og som nevnt angående å bli tatt bakfra, at kroppen min reagerer ved å bli tørr da, så har kroppen minne om slikt, og reagerer. Kanskje ikke engang i samsvar med mental tilstand. Jeg kan være veldig gira på å bli tatt bakfra, og likevel... Anonymkode: d5493...c9a
Chantielle Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 Ryddet for latterliggjøring. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå