Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om jobber der det ikke kreves fysisk arbeid? Tenker kontor ol. Men redd jeg ikke takler dette da jeg har ekstrem dårlig selvtillit. Jeg føler jeg bare vil være til bry og må ha hjelp til oppgaver på kontoret. 

Hva slags arbeid gjør man på et kontor? Det er mye, men trenger konkret eksempler. Er det vanskelig? 

Anonymkode: 1e5ce...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva slags kontor du ønsker å jobbe i.

Jeg jobber i plan- og bygg-avdelingen og der undersøker jeg søknader, skriver vedtak, innhenter informasjon (via Mail) av andre etater osv. Innimellom har jeg telefonvakt og svarer på generelle henvendelser innen mitt fagfelt.

For å jobbe med det jeg jobber med, må du ha relevant utdanning. Jeg vil tro de fleste «kontorjobber» krever en form for relevant utdanning. Hvis du f.eks. vil jobbe i resepsjon er det ønskelig med visse administrasjonsfag. Dog ville jeg ikke anbefalt en resepsjonsjobb om du har såpass dårlig selvtillit, for det krever at man har kontakt med og kontakter mange typer mennesker ila en dag. Ikke alle er like hyggelige.

Det finnes imidlertid mange typer jobb på kontor, så det er veldig vanskelig å gi et generelt svar. 

Anonymkode: 124ad...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...