AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hei folkens! Jeg skal være forlover for min søster som skal gifte seg sommeren 2022 (så lenge corona-situasjonen tillater det). Det blir et stort bryllup med over 100 gjester. Problemet er bare at jeg allerede nå begynner å grue meg til å holde tale. Jeg har skikkelig skrekk for å snakke for større forsamlinger og blir kvalm bare av tanken.. Min søster vet om denne frykten og har gitt beskjed om at jeg ikke skal føle noe press på å holde tale. Hun er så god ❤️ Jeg har allikevel lyst å klare å få til noe. Er det noen som har tips til alternative måter å holde tale på som gjør at jeg slipper å stå rett opp og ned å snakke? Helst ikke allsang.. Anonymkode: 3e53e...9cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei folkens! Jeg skal være forlover for min søster som skal gifte seg sommeren 2022 (så lenge corona-situasjonen tillater det). Det blir et stort bryllup med over 100 gjester. Problemet er bare at jeg allerede nå begynner å grue meg til å holde tale. Jeg har skikkelig skrekk for å snakke for større forsamlinger og blir kvalm bare av tanken.. Min søster vet om denne frykten og har gitt beskjed om at jeg ikke skal føle noe press på å holde tale. Hun er så god ❤️ Jeg har allikevel lyst å klare å få til noe. Er det noen som har tips til alternative måter å holde tale på som gjør at jeg slipper å stå rett opp og ned å snakke? Helst ikke allsang.. Anonymkode: 3e53e...9cd Lag en video med bilder og videosnutter elns, og spill inn talen og la den spille over videoen? Anonymkode: 71881...9f0
Smurfa Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Hva med å få skrevet en sang?🙂 Da kan alle gjestene være med å synge den, du slipper å holde tale alene og det du vil si kommer fram gjennom sangen.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Vis bilder til talen, da er folks øyer og fokus på lerretet, ikke på deg Anonymkode: e0cbb...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå