AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Del Skrevet 19. januar 2021 Usikker på hvor jeg skal publisere denne tråden, men prøver her. Er det noen som har prøvd dette produktet og vil fortelle? Har slitt med dårlig ånde i flere år og det oppleves så utrolig skjemmende blant folk. Har aldri fått høre noe av andre på det, min mor sier også hun ikke merker noe. Men jeg kjenner det selv, og skulle så ønske jeg fikk bukt med det. Har prøvd munnskyll til SB12 og sugetabletter med sink, uten at det hadde effekt. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så lei av å det sånn Derfor lurer jeg på om noen har råd, eller som sagt har prøvd produktet i overskriften her? Og ja, jeg pusser tennene grundig morgen og kveld, bruker tanntråd, fluorskyll, drikker nesten kun vann og inntar ikke melkeprodukter. Anonymkode: 96a1d...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Del Skrevet 19. januar 2021 Har ikke prøvd det, men er du sikker på at du ikke har for eksempel steiner i mandlene? Det har jeg og sliter veldig med ånden. Skal få tatt de når jeg orker.. I tillegg så kan det komme fra lenger ned i systemet, sånn som om man har halsbrann. Håper det ordner seg for deg, du kan jo høre med tannlegen eller legen Anonymkode: ba173...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke prøvd det, men er du sikker på at du ikke har for eksempel steiner i mandlene? Det har jeg og sliter veldig med ånden. Skal få tatt de når jeg orker.. I tillegg så kan det komme fra lenger ned i systemet, sånn som om man har halsbrann. Håper det ordner seg for deg, du kan jo høre med tannlegen eller legen Anonymkode: ba173...2e1 Jeg kan ikke se noen steiner, men føler ikke jeg får sett ordentlig baki der. Har hørt det er en vanlig årsak til dårlig ånde, men er ikke engang helt sikker på hvor mandlene ligger.. Synes det er såpass flaut at jeg ikke tør å ta det opp med tannlegen eller legen Dette er sikkert et teit spørsmål, men det er vel ikke slik at de ønsker å lukte på for å bedømme og vurdere?.. 😂🙈 Anonymkode: 96a1d...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke se noen steiner, men føler ikke jeg får sett ordentlig baki der. Har hørt det er en vanlig årsak til dårlig ånde, men er ikke engang helt sikker på hvor mandlene ligger.. Synes det er såpass flaut at jeg ikke tør å ta det opp med tannlegen eller legen Dette er sikkert et teit spørsmål, men det er vel ikke slik at de ønsker å lukte på for å bedømme og vurdere?.. 😂🙈 Anonymkode: 96a1d...34f Jeg så heller ingen steiner der før jeg presset med en q-tips Du må gjerne søke opp på YouTube f. Eks. Ikke at jeg anbefaler å pirke borti de da det kan gi ubehag. Man får uansett ikke fjernet mandlene med mindre man har uttalt med halsbetennelse i løpet av året. Har du noen andre plager da? De vil nok ikke bedømme deg nei haha. Jeg tok det bare opp med øre nese- hals spesialist når jeg var der for noe annet. Du kan gjerne starte med en tur til tannlegen for å se om alt er som det skal med tannkjøtt og tunge. Dersom det ikke er det kan du ta det opp med legen, det kan være noe lenger ned i systemet som er årsak. Kjedelig at dette skal hemme deg såpass mye, kanskje du føler det er verre enn det er selv også. Det ordner seg nok skal du se Anonymkode: ba173...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Del Skrevet 19. januar 2021 Du gjør jo mye riktig, men skrubber du tungen din? Du må fysisk fjerne det hvite bakteriebelegget. Anonymkode: 469f2...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Del Skrevet 19. januar 2021 Forresten så glemte jeg å si at dette IKKE er flaut! Herlighet da jeg dro dit med hemoroidene mine, det var flaut.. 😂 Anonymkode: ba173...2e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 23.20): Jeg så heller ingen steiner der før jeg presset med en q-tips Du må gjerne søke opp på YouTube f. Eks. Ikke at jeg anbefaler å pirke borti de da det kan gi ubehag. Man får uansett ikke fjernet mandlene med mindre man har uttalt med halsbetennelse i løpet av året. Har du noen andre plager da? De vil nok ikke bedømme deg nei haha. Jeg tok det bare opp med øre nese- hals spesialist når jeg var der for noe annet. Du kan gjerne starte med en tur til tannlegen for å se om alt er som det skal med tannkjøtt og tunge. Dersom det ikke er det kan du ta det opp med legen, det kan være noe lenger ned i systemet som er årsak. Kjedelig at dette skal hemme deg såpass mye, kanskje du føler det er verre enn det er selv også. Det ordner seg nok skal du se Anonymkode: ba173...2e1 Tusen takk for svarene fra deg, det setter jeg pris på! Har ingen andre plager, og er heller aldri plaget med halsbetennelse / sår hals. Så vil ikke tro jeg kan få fjernet mandlene, nei. Må nok prøve å manne meg opp til å spørre tannlegen neste gang, selv om jeg som sagt synes dette er über-flaut..😣 AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 23.25): Du gjør jo mye riktig, men skrubber du tungen din? Du må fysisk fjerne det hvite bakteriebelegget. Anonymkode: 469f2...720 Har begynt å skrubbe tungen også de siste dagene. Men holder det med tannbørsten, eller må man bruke noe annet? Anonymkode: 96a1d...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 13.51): Tusen takk for svarene fra deg, det setter jeg pris på! Har ingen andre plager, og er heller aldri plaget med halsbetennelse / sår hals. Så vil ikke tro jeg kan få fjernet mandlene, nei. Må nok prøve å manne meg opp til å spørre tannlegen neste gang, selv om jeg som sagt synes dette er über-flaut..😣 Har begynt å skrubbe tungen også de siste dagene. Men holder det med tannbørsten, eller må man bruke noe annet? Anonymkode: 96a1d...34f Det finnes tungeskrape, kjøpes på apotek. Anonymkode: ae077...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar I know i am 3 years too late for this but i have experienced this and i can confirm that Lectinect is effective, actually it works from the very first day i used this. I woke up with fresh breath. This is my personal experience, i hope it will be the same for you. Anonymkode: 534e0...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå