Lillesøster Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Jeg trenger anbefaling av en god dagkrem som beskytter mot UV stråling. Noen som kan gi meg et lite tips?
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Til soling duger ikke dagkrem med solfaktor, til tross for hva produsentene måtte hevde. Da bør du bruke en ordentlig solkrem i tillegg. Men til daglig beskyttelse holder en dagkrem med faktor lenge. Clinque har en dagkrem med faktor 25 som heter Superdefense, og den finnes i varianter for ulike hudtyper. Ellers skal Daywear fra Estee Lauder (Faktor 15) være blant de beste på markedet.
Lillesøster Skrevet 14. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2005 (endret) Takk for svar. Må ha den fort. Endret 14. august 2005 av Lillesøster
Gjest Eileen Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Jeg har normal hud,men som lett blir fet og kvisete om jeg bruker fete kremer. Jeg liker godt Lauders Daywear Lotion som har solfaktor 15. Den er full av fukt og antioksidanter! Den er lett på huden, deilig konsistens og lukt og gir nok fukt til normal hud. Denne bruker jeg nesten hele året som dagkrem og om sommeren bare sprayer jeg over en solspray(for eks Vichy) som har høy nok faktor. Enkelt! Du spør jo egentlig om en solkrem som kan brukes daglig.... Da vil jeg anbefale Vichys solkremer. De finnes i ulike solfaktorer og konsisteneser. Jeg har prøvd en med SPF 25 som var oljefri. Den gled lett inn i huden+at den gav fuktighet. Selv om det var oljefri,synes jeg den virket litt "oljete" eller fet på huden min... Jeg fikk i hvertfall lettere kviser i den perioden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå