AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Noen som har blitt satt igang med nr 2 tidlig? Skal settes igang i uke 38. Hvordan påløp fødselen, og er du fornøyd med opplevelsen? Anonymkode: be329...0e2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Uke 37 her. Ble keisersnitt. Gikk fint Anonymkode: 96fb6...672 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Ble satt i gang første gang jeg fødte, de tok vannet og jeg fødte etter en time så det gikk fint 😊 Anonymkode: 8ca96...198 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Jeg ble satt i gang med nr 2 i uke 34. Det gikk veldig fint. Var moden, så trengte bare en runde med modningspille. Da startet riene 2t etterpå. Fra riene startet til babyen var ute så tok det 5t. På den tiden stoppet også fødselen opp en times tid, fordi babyen var litt liten, og vannet lå som en "hinne", slik at babyen ikke kom seg nedover i bekkenet. Men da de tok vannet, så var han ute på et par minutter. Hadde de tatt det litt før, så kunne fødselen vært en time kortere. Men hadde en veldig god fødselsopplevelse. Anonymkode: 206fa...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå