Gå til innhold

Er du som bor alene klar for uventet besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må du ha et par minutter på å rydde bort sexleketøy og annet rot, slette nettloggen, etc.?

Anonymkode: 892b1...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sexleketøy liggende å slenge rundt om i hjemmet ditt? Det er isåfall skikkelig ekkelt, synes jeg. Og slette loggen? Hva er du, en skikkelig gris eller? 

Her er det bare å stikke innom, dagligdagsrot tåler alle. 

Anonymkode: 4b795...0f4

• Liker 9
Skrevet

?

Jeg har det da ryddig selv om jeg bor alene.

Nettloggen???

Hvorfor i alle dager skulle noen som kommer på besøk bruke mitt datautstyr?

Anonymkode: c17f6...dda

• Liker 20
Skrevet

Hva slags besøk får du, eller hvem er du? Hvis leketøy ligger slengende rundt i stua. Og slette nettloggen? En ting er å låne maskin/mobil, men går man da rett inn å sjekker loggen? 

• Liker 7
Skrevet

Sexleketøy har jeg ikke slengende rundt, og nettloggen pleier ikke besøket å bry seg med... Det kommer litt an på hvem gjesten er - mamma vi jeg gjerne ha en dags varsel på, nære venninner er alltid velkomne. Jeg har det stort sett litt rotete - hvis gjestene har problemer med det er det deres problem, men de fleste kommer jo for å treffe meg, ikke for å stryke over peishyllen med hvite hansker. For egen del synes jeg det er befriende å se at andre også kan ha rot og hybelkaniner :ler: 

• Liker 3
Skrevet

Den settingen er rar og jeg har aldri tenkt den i mitt liv. Ingen skal da noe av det ts nevner i mitt hjem.

Anonymkode: 82da2...34b

• Liker 2
Skrevet

Hva slags besøk er det du egentlig får? Å sexleketøy ligger da vel ikke å slenger. Ikke skal noen sjekke loggen min heller (har du foresten aldri hørt om inkognito?). 

Anonymkode: a8533...6a0

• Liker 2
Skrevet

Atte hva? Jeg bor alene og har aldri opplevd at venner eller familie sjekker verken nettlogg eller ser etter sexleketøy altså.

Har det ikke mer rotete som aleneboende enn som samboer, men uanmeldt besøk tar jeg ikke i mot uavhengig av sivilstand. Syns det er en skikkelig uting.

Anonymkode: 02b6c...2c6

• Liker 4
Skrevet

Sexleketøy fremme og slette nettloggen..? Det første har jeg aldri fremme og nettloggen min trenger ikke slettes, er da ingen som har noe med den heller. Har det som regel ryddig nok til besøk men jeg tar ikke imot uanmeldt besøk uansett. 

Anonymkode: 0301d...48b

Skrevet

Om noen skulle finne på å sjekke nettloggen min så tror jeg ikke de hadde dødd av det. Nyheter, netthandel, Finn, KG og lignende uinteressante sider. 
Er vel ikke vanlig å ha sexleketøy liggende på salongbordet uansett. Rotete har jeg det ikke. 
Så nei, jeg trenger ikke noen minutter om det dukker opp uventet besøk.

Anonymkode: 9680b...0ac

Skrevet

Jeg åpner aldri hvis noen kommer uten å gi beskjed på forhånd. Så respektløst. 

Anonymkode: ac100...652

• Liker 5
Gjest TheCatLady
Skrevet

Hm, at jeg har sånt liggende og slenge på stuebordet er usannsynlig og at de som er på besøk skal inn og sjekke nettloggen har jeg aldri opplevd. Om man er redd for at andre skal se hva man har vært inne på så er det vel bare å bruke inkognito-modus eller privatfane eller -vindu. 

Det eneste jeg har opplevd ved uventet besøk er at jeg slenger rundt i pysjen. Vil helst ha kledd på meg, men de fleste sender melding på forhånd. Så jeg opplever ikke det som et stort problem. Det er kanskje et par ganger jeg ikke har åpnet hvis jeg har gått i pysjen og ikke kommet meg i dusjen. 

Skrevet

Liker ikke uventet besøk, uansett rot eller ikke.

Vil ihvertfall ha en tlf noen minutter før, så jeg kan si nei før de står på døra.

• Liker 4
Skrevet

Trodde du lurte på om gulvene alltid var nyvasket og fryseren full av kaker som bare trengte en kjapp oppvarming før servering, jeg.

Om besøket logger inn på PCen min eller kikker i nattbordsskuffen så er det noe galt med vedkommende. 

• Liker 5
Skrevet

Trenger ikke ta det TS spør om så bokstavelig, men jeg forstår godt hva h*n mener. Har f.eks opplevd flere ganger at noen skal ordne noe på tlf min, noe jeg ikke får til selv feks. Og så popper det opp en sprettoppmld fra naboen som jeg tekstet med tidligere om at "kuken hans er klar for meg nå" eller lignende. Vedr sexleketøy, ikke alle er like ryddige. Er jeg kåt nok så gjør jeg det gjerne i sofaen på stua jeg, og etter å ha gjort meg ferdig bare hiver fra meg dildoen i ren utmattelse. Da er det uheldig hvis man får feks familie uanmeldt på døra og de finner en dildo som ligger med "hodet først" oppi blomsterpotta for det var der den landet når jeg kastet den fra meg.

Nei jeg liker å bli varslet på forhånd før besøk ja. 

Anonymkode: de2b0...757

• Liker 3
Skrevet

Oppbevarer noen klesplagg på badet på en stol som er brukt, men som kan brukes flere ganger, og det liker jeg å rydde før jeg får besøk. Ellers ser det greit nok ut. 

Anonymkode: ec9e8...469

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller må du ha et par minutter på å rydde bort sexleketøy og annet rot, slette nettloggen, etc.?

Anonymkode: 892b1...0bf

Har ikke sexleker. Hvorfor skal jeg slette nettloggen?

Anonymkode: 458c1...a88

Skrevet

Om det hadde ringt på døra _nå_, hadde det tatt meg et øyeblikk å rydde vekk den brukte - men klar-for-en-ny-dag, buksa som ligger på sofaen. Resten er helt ok; ryddig nok og rent nok til besøk er det "alltid" - det er sånn jeg liker å ha det.

Jeg kunne likevel tenkt meg å få 15 minutters varsel, for da hadde jeg shinet badet litt og slikt. Ikke mye, men litt

Skrevet

Er alltid klar for besøk så lenge de som kommer ikke forventer et strøkent hjem. Har ingenting jeg må gjemme unna, bare litt smårydding 

Anonymkode: 1cc1a...eec

Skrevet

Jeg bor ikke alene, men nei jeg liker ikke uventet besøk. Jeg liker å ha tid til å ordne opp litt og forberede meg mentalt. Jeg er introvert, kanskje det har noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: 6e75a...485

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...