AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Babyen min på 4 uker er i følge fysioterapaut for "sterk". Altså han løfter hele overkroppen og hviler seg på albuene når han ligger på magen. Dette har han gjort siden fødsel. I følge fysio spenner barnet seg, det er altså fordi han er anspent, ikke nødvendigvis fordi han er supermann 😅 vi har fått time hos manuellterpaut om en uke for å sjekke spenninger og låsninger. I mellomtiden skal vi ikke legge barnet i mageleie for å trene. Det har vi heller aldri gjort, men han ligger mye på brystet vårt og trener jo på den måten. Fremover skal vi hjelper barnet og slappe av fremfor å la han løfte hodet. Noen med samme erfaring? Hjalp manuellterapaut? Anonymkode: 0e302...9e6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Hva er megetrening? Anonymkode: afa2e...200
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er megetrening? Anonymkode: afa2e...200 Magetrening 🤣 Anonymkode: 0e302...9e6 1
IkkeStudentLenger Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Sånn var vår også, men ingen på helsestasjonen som reagerte på det. Nå var det dessverre ikke fysioterapeut der dessverre, ble visst ansatt en nå etter jul, mini er nå 3.5 måneder.
Chantielle Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Ryddet for brukerdebatt. Chantielle mod.
Wilma89 Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Sønnen min rullet fra mage til rygg da han var 6 uker. Dette viste seg å være spenninger i ryggen. Han var generelt ganske spent og klarte feks ikke ligge å sove på magen min. Han endte bare med å spenne seg bakover og fant ikke roen. Etter bare et par ganger hos kiropraktor fikk jeg en ny baby. Slappet av på en helt annen måte 2
Raven.Writingdesk Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Wilma89 skrev (2 minutter siden): Sønnen min rullet fra mage til rygg da han var 6 uker. Dette viste seg å være spenninger i ryggen. Han var generelt ganske spent og klarte feks ikke ligge å sove på magen min. Han endte bare med å spenne seg bakover og fant ikke roen. Etter bare et par ganger hos kiropraktor fikk jeg en ny baby. Slappet av på en helt annen måte Jeg leste faktisk dette helt bokstavlig. 8
Wilma89 Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Raven.Writingdesk skrev (37 minutter siden): Jeg leste faktisk dette helt bokstavlig. 😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 Wilma89 skrev (2 timer siden): Sønnen min rullet fra mage til rygg da han var 6 uker. Dette viste seg å være spenninger i ryggen. Han var generelt ganske spent og klarte feks ikke ligge å sove på magen min. Han endte bare med å spenne seg bakover og fant ikke roen. Etter bare et par ganger hos kiropraktor fikk jeg en ny baby. Slappet av på en helt annen måte Takk for svar! Her spenner han seg med en gang han kommer på brystet, men han klarer å slappe av dersom han er trøtt og sovner. Blir spennende å se hva manuellterapauten sier neste uke! Ts Anonymkode: 0e302...9e6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Ja, vi fikk hjelp av fysioterapeut. Babyen lå med oppreist hode og overkropp omtrent fra fødsel. Favorittside og mye spenninger. Nektet å ligge på ryggen. Anonymkode: 06b1f...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå