Gå til innhold

Kan du anbefale lokale kunstnere/fotografer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til hus og trenger litt kunst og pynt til vegger. Jeg liker best å kjøpe av lokale kunstnere som driver smått, men i disse dager blir det liksom ikke så mye av å reise rundt og besøke små gallerier. 

Kan du anbefale noen jeg kan støtte som har nettbutikk? Trykk, tegninger, maleri, foto :)

Anonymkode: 28d09...f18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men hadde vel vært en idé å skrive hvor lokalt for deg er? Og gallerier har enda åpent, de sliter med besøkende....

Anonymkode: 1c5f6...a5f

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale en lokal kunstner i Viken. Han bor et sted mellom Minnesund og Svinesund. Hilsen Høyre.

Anonymkode: 05d4a...1ca

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hvor i all verden bor du?? Er jo ellers å bare å Google opp, og bedre : oppdatere deg på fb. For der er de fleste enda. 

Syns også at du skal besøke gallerier. Du får et helt annet inntrykk av kunsten. Og jeg kan si deg at det er vel de tryggeste plassene du drar til i disse tider. Folk står ikke i kø. 

Endret av SoWhat?
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men hadde vel vært en idé å skrive hvor lokalt for deg er? Og gallerier har enda åpent, de sliter med besøkende....

Anonymkode: 1c5f6...a5f

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan anbefale en lokal kunstner i Viken. Han bor et sted mellom Minnesund og Svinesund. Hilsen Høyre.

Anonymkode: 05d4a...1ca

12 minutter siden, SoWhat? said:

Men hvor i all verden bor du?? Er jo ellers å bare å Google opp, og bedre : oppdatere deg på fb. For der er de fleste enda. 

Syns også at du skal besøke gallerier. Du får et helt annet inntrykk av kunsten. Og jeg kan si deg at det er vel de tryggeste plassene du drar til i disse tider. Folk står ikke i kø. 

Om dere leser ser dere at jeg spør om nettbutikk :) I stedet for å støtte større bedrifter som desenio og sånt vil jeg heller kjøpe fra de små og mer ukjente. Det er helt det samme for meg hvor i landet kunstner hører til, jeg skriver lokal for at dere kan tipse om folk dere kjenner og som trenger ekstra støtte i koronatiden. :)

Pga ulike ting er det ikke aktuelt å besøke gallerier for meg nå på en god stund. 

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker disse godt - https://theabronlund.com/print-shop/

Anonymkode: 71229...1ee

Takk for tips :)

Anonymkode: 28d09...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...