Delfin82 Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 På utkikk etter trådløs støvsuger. Her finnes det jo i forskjellige prisklasser. Noen her som har trådløs støvsuger de vil anbefale evt IKKE anbefale?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Vi er helt fint fornøyde med vår Electrolux Ergorapido. Den er god og relativt rimelig. Anonymkode: 83071...3ad
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Vi har Denne. elsker den! Den er ikke for tung, kommer til over alt (eneste er at sofaen vår er to cm for lav til at den går under 😂). Den er ikke så bråkete syns jeg, vi prøvde flere i butikken og syns mange av de ble litt høyfrekvente. Den kommer med nok tilbehør, får med seg det som måtte være av fint støv som den gamle ikke tok. Anonymkode: 76087...19a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har Denne. elsker den! Den er ikke for tung, kommer til over alt (eneste er at sofaen vår er to cm for lav til at den går under 😂). Den er ikke så bråkete syns jeg, vi prøvde flere i butikken og syns mange av de ble litt høyfrekvente. Den kommer med nok tilbehør, får med seg det som måtte være av fint støv som den gamle ikke tok. Anonymkode: 76087...19a Wops beklager vi har ikke aqua modellen, men den samme typen som ikke har moppesystem. Anonymkode: 76087...19a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wops beklager vi har ikke aqua modellen, men den samme typen som ikke har moppesystem. Anonymkode: 76087...19a https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/116337/philips-8000-series-tradlos-stovsuger-xc804501?&scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiAo5qABhBdEiwAOtGmbu4uZeSp_JrxtTbyMu_OaZClJtI6dc9m_QwX8G7-FdBUbweMIK4opBoCLsEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 76087...19a
slask Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Hva med støvløs trådsuger? Fungerer kanskje på KG-tråder også... Nei, men har du bøttekott eller diger villa? Det har jo betydning. Har pris noe å si? Ser at disse Dyson-greiene vises godt frem i elektrobutikkene, men de koster flesk. 4-5000,- for en støvsuger (håndholdt) som du må tømme nesten annenhver gang. Takke meg til sentralstøvsuger som tømmes halvårlig. Vel er slangen litt herkete å kåle med, men det er enkelt, billig og varer lenge. Nå sier jeg ikke at folk med liten leilighet skal installere sentralstøvsuger, men det var min mening om hva jeg vil ha (dvs har). Husk at med "trådløs støvsuger", må du bære/drasse på hele enheten, motor og alt, selv om enheten er løs. Hvor lenge varer batteriene (levetid, ikke driftstid). Er kapasiteten halvert om ett år? Bare noen tanker...
Delfin82 Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi er helt fint fornøyde med vår Electrolux Ergorapido. Den er god og relativt rimelig. Anonymkode: 83071...3ad Var faktisk inne og så på denne før jeg skrev innlegget. Jeg skal stikke i butikken og sjekke den ut. Hvordan er den på hår på sofa/tekstiler? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/116337/philips-8000-series-tradlos-stovsuger-xc804501?&scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiAo5qABhBdEiwAOtGmbu4uZeSp_JrxtTbyMu_OaZClJtI6dc9m_QwX8G7-FdBUbweMIK4opBoCLsEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 76087...19a Skal også sjekkes ut. Har egentlig satt max pris på 5 000,- men helst rimeligere. Men ser denne er god på dyrehår. Så mye mulig jeg må sjekke ut denne litt mer
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Delfin82 skrev (2 minutter siden): Var faktisk inne og så på denne før jeg skrev innlegget. Jeg skal stikke i butikken og sjekke den ut. Hvordan er den på hår på sofa/tekstiler? Skal også sjekkes ut. Har egentlig satt max pris på 5 000,- men helst rimeligere. Men ser denne er god på dyrehår. Så mye mulig jeg må sjekke ut denne litt mer Ja vår er ekstremt god på å fjerne pels etter vår langhårede pus. Aldri hatt så lite pels i sofaen som etter at vi skaffet oss denne. Anonymkode: 76087...19a
Delfin82 Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2021 slask skrev (Akkurat nå): Hva med støvløs trådsuger? Fungerer kanskje på KG-tråder også... Nei, men har du bøttekott eller diger villa? Det har jo betydning. Har pris noe å si? Ser at disse Dyson-greiene vises godt frem i elektrobutikkene, men de koster flesk. 4-5000,- for en støvsuger (håndholdt) som du må tømme nesten annenhver gang. Takke meg til sentralstøvsuger som tømmes halvårlig. Vel er slangen litt herkete å kåle med, men det er enkelt, billig og varer lenge. Nå sier jeg ikke at folk med liten leilighet skal installere sentralstøvsuger, men det var min mening om hva jeg vil ha (dvs har). Husk at med "trådløs støvsuger", må du bære/drasse på hele enheten, motor og alt, selv om enheten er løs. Hvor lenge varer batteriene (levetid, ikke driftstid). Er kapasiteten halvert om ett år? Bare noen tanker... Trenger vel bare en som suger.. Ingen støv eller motor. Kanskje lett å drasse på Liten leilighet, så derfor jeg tenker en trådløs støvsuger hadde vært tingen. Er så lei den klumpete dritten som dulter borti og lager merker på møbler (Jada, vet det er min feil.. men har ikke tid å se på støvsugeren hele tiden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå