Gå til innhold

Regnbuekake fra det søte liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg legger denne her selvom det strengt tatt omhandler mat. Regner med at noen småbarnsforeldre har forsøkt seg på denne kaken som heter regnbuekake og finnes på det søte liv. 

Vet dere om jeg kan lage den 2 dager før servering? Leser at den er veldig søt i kommentarfeltet, men det er vel en ok kake å spise et stykke av feks? Har kjøpt produktpakker fra slikkepott.no så håper jeg får det til! 

Anonymkode: c8dd9...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den kan fint lages 2 dager før. Veldig søt og mektig sånn jeg husker den, så ett tynt stykke hver holder lenge. Men det kommer nok også ann på hvilken krem du bruker og hvor mye du bruker mellom lagene og utenpå. 

Anonymkode: afc55...c7e

Skrevet

Hei! Jeg har laget regnbuekake. Det så veldig flott ut, men var helt uspiselig. Jeg ville gått for en annen glasur enn den i oppskriften. Bunnene var gode, men sånn smørglasur blir for søtt. Barna snakker fremdeles om den uspiselige kaken to år etter... Jeg lagde bunnene en ukes tid i forveien og puttet dem i fryseren, monterte kaken samme dag. 

Anonymkode: fc1d1...093

Skrevet

Pen å se på, smakte grusomt. 

Anonymkode: 2e73a...185

Skrevet

Enig med de andre. Fin å se på, men ikke så god. Kanskje den blir bedre med hvit sjokoladekrem? Bare en tanke.

Anonymkode: cb590...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...