Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen er utro i flere måneder i strekk, over et halvt år, med en annen person man også har følelser for (og vurderer sterkt å slå opp med den man er i forhold med, for å velge den man er utro med) - men blir avvist av den man er utro med etter hvert, og går tilbake til forholdet sitt - hva tenker dere er rett da? Fortelle/ikke fortelle? Hva er konsekvensene uansett hva man velger? 

Anonymkode: 77d03...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet litt med å forstå formuleringen her helt riktig. A er utro mot B med C, A har følelser for C og vurderer å gå fra B for å være sammen med C, men ombestemmer seg etter noen måneder og ønsker å være med B allikevel. Har jeg forstått det riktig da? Hvem er du? C?

Anonymkode: 8525c...e63

Skrevet

Da bør den utro part gå.

Anonymkode: 53ccf...769

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg slet litt med å forstå formuleringen her helt riktig. A er utro mot B med C, A har følelser for C og vurderer å gå fra B for å være sammen med C, men ombestemmer seg etter noen måneder og ønsker å være med B allikevel. Har jeg forstått det riktig da? Hvem er du? C?

Jeg er venninna. 

Skrevet

Man trenger ikke fortelle, men å bli i et forhold når man har følelser for noen andre er skikkelig dårlig mot partner. Hva er planen liksom? Være med en som bare er en god nummer 2 til man finner en nummer 1 som gjengjelder følelsene? 

Anonymkode: 34ddd...4f0

• Liker 2
Skrevet

Helt klart riktig å fortelle sannheten og la personen avgjøre hva hen vil videre. 

Anonymkode: b8558...d73

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er venninna. 

Til hvilken av partene?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er venninna. 

Hahaha. Til A, B eller C??

Anonymkode: bcf17...919

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hahaha. Til A, B eller C??

Anonymkode: bcf17...919

Til A! Og jeg kjenner jo B godt selvfølgelig 

Skrevet

Den som er utro er alltid feig. Så dette kom ikke som noen bombe. Ikke involver dere uansett hvor dårlig forhold den utroe er i! 

Anonymkode: aeb3c...8dc

Skrevet

Det blir jo dobbelt svik! Først er man utro, så ønsker man å velge den man er utro sammen med.. men tar til takke med partneren siden elskeren/elskerinnen sier nei takk... Den er drøy! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Til A! Og jeg kjenner jo B godt selvfølgelig 

Hvordan klarer du å late som ingenting overfor B, når du kjenner til alt det der?

Anonymkode: 53ccf...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...