Saeria Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Saken er den at i oktober skal min svigerinne gifte seg. Det blir et uformelt bryllup, men bruden skal ha tradisjonell brudekjole. (Enkel A-line kjole) Jeg skal ikke være forlover, men synes jeg bør stille i kjole siden det er bryllup. Problemet er at jeg ikke finner noen. Det jeg kunne tenke meg er en halvlang/lang sak, gjerne med v-neck, og den må dekke ryggen . Ingen spagettistropper altså. Hvor i alle dager finner jeg en sånn, som ikke koster skjorta? Har dere noen lure ideer? Legg gjerne ved bilder/linker. Kan nevne at jeg ikke er fan av flerfargede kjoler i psykedeliske mønstre.
Englepus Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Denne er enkel og fin syns jeg. Men svart passer kanskje ikke i bryllup? Noen bestemt farge/stil du foretrekker?
Saeria Skrevet 14. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2005 (endret) Den var jo veldig fin, men hadde åpen rygg. Sort går vel fint i et bryllup? Jeg liker stort sett det som er enkelt, og har et snev av klassisk over seg. Endret 14. august 2005 av Saeria
Englepus Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Sorry! Så ikke det. Men hvis du kikker litt mer der så har de flere lignende kjoler. Ja det burde jo gå greit i bryllup, du kan jo ha fargerikt tilbehør hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå