AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hei! Var til veterinær med valpen min i går, og hadde en dårlig opplevelse. Opplevde at veterinæren ikke hilste på valpen, han var ekstremt kjapp og ga dårlig informasjon. Valpen sto og hylte og skreik fordi hun var redd, og han sa ikke et ord til verken henne eller meg.. Jeg vil gjerne komme til en veterinær som tar vare på hunden min og som viser litt mer menneskelighet😅 Kan noen anbefale en bra klinikk i Trondheim og omegn? Anonymkode: ccced...18d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Vi bruker strinda smådyrsklinikk på moholt Anonymkode: 5336b...52c
Julie Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Motsatt erfaring med Strinda. Evig lang kø, lynkjappe konsultasjoner med liten/begrenset informasjon. Kun gode erfaringer med Kathrin Höner på Heimdal dyreklinikk.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Har dårlig erfaring med Strinda selv... Har vært der én gang, og dyrlegen var sur, grinete og hadde null tålmodighet med et dyr som var redd og usikker. Første og eneste gangen det dyret har bitt meg, fordi jeg ble bedt om å holde det fast istedenfor å la dyret få utforske litt, få litt kos og bli respektert. Jeg forklarte at dyret ville være mer komfortabel hvis jeg ikke holdt det fast, og at vi tidligere har pleid å la det gå litt rundt og snuse på ting først. Dyrlegen sa plent nei til dette, det fikk vi ikke lov til. Har aldri opplevd en sånn type behandling av en dyrlege noen gang. 😳 Det dyret er egentlig flink hos dyrlege, og har aldri bitt noen ellers, verken på konsultasjon eller andre steder. Mulig vedkommende hadde en skikkelig dårlig dag på jobb den dagen, men jeg fikk ikke noe godt inntrykk av dem og har ikke vært tilbake siden. Vi bytta til Anicura Byåsen etter det, og opplever de som jobber der som flinke, seriøse og hyggelige. Det er kanskje litt kostbart, men dyrene blir møtt av dyrevenner i alle fall... Anonymkode: 1385d...f9b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Ranheim dyreklinikk. Supre folk. Anonymkode: 62bf4...84f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Har vært på øyelysing hos Ranheim, var greit. Men de har ikke mye plass til venterom. Mest fornøyd med Stjørdal, men det er jo litt langt kanskje. Anonymkode: 52894...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Det var faktisk på Strinda vi var, og dit kommer jeg ikke til å dra igjen. På et vis greit å høre at andre har hatt samme opplevelsen, for da gir jeg dem hvertfall ikke en sjanse til. Jeg måtte også stå og holde valpen fast inntil meg, og klemme igjen over snuten😭 Valpen hylte og skreik i frykt, men veterinæren mente at hun bare var «pysete»... Anonymkode: ccced...18d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Mia på Anicura Stjørdal Anonymkode: cda2d...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå