Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært et par i snart 15 år. Vi har aldri feiret noe særlig og heller ikke gitt hverandre gaver. Nå er han plutselig trist fordi han ikke fikk noe særlig til jul (han ga meg en gave for rundt 100 kr men jeg ga ham en stor ting som vi begge fikk glede av og som ikke ble pakket inn). 

Han er glad i matlaging, sløyd og data/duppedingser, er en stor mann med helskjegg og null interesse for smykker/sminke/parfyme/etc. 

Noen forslag til gode gaver? Ja det er jeg som kjenner ham best - men jeg har elendig fantasi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med klær? En fin genser, et skjerf eller noe? Eller noe matrelatert, enten en kokebok, litt eksklusivt forkle, gode kniver, et fancy krydder, dyr olivenolje eller hva som helst fra en delikatesseforretning?

Når det gjelder data og dingser, har jeg inntrykk av at man enten må vite konkret hva folk ønsker seg eller ha veldig god greie på det selv for å treffe blink når man skal kjøpe noe sånt i gave. Har han ikke hintet noe som helst om hva han ønsker seg?

Skrevet

God kokkekniv? Skarpslipt, for eksempel? Gode krydder? Matlagingbok for den type mat han liker å lage? Mannen min fikk et skjærebrett fra kitchn som kan brettes på en måte, aldri mer frukt og grønt på avveie, så fikk han sånne stålhansker så han ikke skal skjære seg ved filitering av fisk feks

Sløyd ting, pusseverktøy fra bosch? Sånn som man fester diverse typer sandpapir på så kan en bruke den til å pusse (sorry dårlig forklaring, har selv en mann som liker det din liker så dette er ting jeg har gitt bort!)

En liten høvel? 

Anonymkode: 9e935...8d4

• Liker 3
Skrevet

Ett års abonnement på en strømmetjeneste med serier han vil se. Feks netflix, hbo, amazon prime, disney+

Anonymkode: dbebe...e8a

Skrevet

Hvis du skal kjøpe noe som relaterer seg til hans hobby (noe jeg synes er fint) er det viktig at det blir helt rett. Allier deg med noen han bedriver hobby sammen med eller spør han direkte.

Utstyr jeg ønsker meg til mine hobbyer er alltid vel gjennomtenkt og hvis jeg får noe som ligner, men ikke er det samme, i gave blir det til at jeg aldri skaffer meg det jeg egentlig ville ha blir gående med en liten ergrelse inni meg.

Skrevet

Hva med å gi han en hyggelig opplevelse, bare du og han? Ut og spise, eller noe  annet som dere liker å gjøre.

Anonymkode: 6567c...7a8

Skrevet

Han ga deg ei gave til ca 100,- og furter fordi han ikkje fekk noko? Sånn bortsett frå den tingen du ikkje pakka inn ... Du store all verden! Imponert over at du gidd stresse med å finne noko. 

Anonymkode: 0b3b0...b39

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...