Dubidu Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Har du noen indre bilder som dukker opp v og til, som tenner deg ? En person, en situasjon, en hendelse ? En søt jente eller gutt du var forelsket i en gang i skoletiden - det kan jeg av og til få opp på netthinnen. Jente for min del da Gjerne en flørtende situasjon. Endret 19. januar 2021 av Dubidu
Bamseklemmer Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Til stadighet, jeg har et helt bibliotek av hendelser, fantasier og drømmer... som oftes er de for dirty å nevne på et forum, det skal ikke så mye til før man blir til hakkekylling av folk, som ikke har opplevd annet en misjonæren i et A4 liv... 2
Skruf#2 Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Nabodama på alle fire, gjerne med cumdryppende fitte klar for en omgang sloppy seconds😛😛😛
NysgjerrigPiken Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Oftest er det flashbacks til god sex. Det kan også være ting som har tent meg før sex (som når jeg ser at han bare må ha meg, når han «tar tak» i meg eller løfter meg opp på kjøkkenbenken, etc). 1
Lurert Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Ja, tidligere sex. Enkelte som tenner meg veldig. Mange gode opplevelser av minnene og fantasiene. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 To nabodamer i facesit..splitter nakne Anonymkode: bd8a4...e9a
Gjest Paramount Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Har en hel drøss med slike bilder, og får stadig nye. Det eldste bildet som fremdeles er aktuelt, har jeg fra i fjor vår. Det var et nokså uskyldig glimt egentlig, på 2-3 sekunder, som gjorde et så sterkt inntrykk at det tenner meg fremdeles. Menn er visuelle.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 Åhja, mange! Så drar bildene fantasien med seg til jeg blir rød i ansiktet, kortpustet, våt og kåt.🤩🤩 Anonymkode: d74b8...14d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå