Gå til innhold

Indre bilder som tenner deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du noen indre bilder som dukker opp v og til, som tenner deg ?  En person, en situasjon, en hendelse ?

En søt jente eller gutt du var forelsket i en gang i skoletiden - det kan jeg av og til få opp på netthinnen.  Jente for min del da Gjerne  en flørtende situasjon.

Endret av Dubidu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til stadighet, jeg har et helt bibliotek av hendelser, fantasier og drømmer... som oftes er de for dirty å nevne på et forum, det skal ikke så mye til før man blir til hakkekylling av folk, som ikke har opplevd annet en misjonæren i et A4 liv...

• Liker 2
Skrevet

Nabodama på alle fire, gjerne med cumdryppende fitte klar for en omgang sloppy seconds😛😛😛

Skrevet

Oftest er det flashbacks til god sex. Det kan også være ting som har tent meg før sex (som når jeg ser at han bare må ha meg, når han «tar tak» i meg eller løfter meg opp på kjøkkenbenken, etc). 

• Liker 1
Skrevet

Ja, tidligere sex. Enkelte som tenner meg veldig. Mange gode opplevelser av minnene og fantasiene. 

• Liker 1
Skrevet

To nabodamer i facesit..splitter nakne

Anonymkode: bd8a4...e9a

Gjest Paramount
Skrevet

Har en hel drøss med slike bilder, og får stadig nye. Det eldste bildet som fremdeles er aktuelt, har jeg fra i fjor vår. Det var et nokså uskyldig glimt egentlig, på 2-3 sekunder, som gjorde et så sterkt inntrykk at det tenner meg fremdeles. Menn er visuelle.

Skrevet

Åhja, mange! Så drar bildene fantasien med seg til jeg blir rød i ansiktet, kortpustet, våt og kåt.🤩🤩

Anonymkode: d74b8...14d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...