jentafralandet Skrevet 25. september 2022 Forfatter #101 Del Skrevet 25. september 2022 10-ish DPO Jeg klarte jo ikke holde meg selvfølgelig. Tenk å ha så lite selvdisiplin da 🤔😅 Tror nok testene fra normal (øverst) ikke er heeelt til å stole på, men det er jo noe å skimte på RSFU-testen og? 🤔 Lurer på om jeg bare må innse at jeg er en testetøs og kommer til å teste helt frem til det ikke er nødvendig lenger altså. Jeg vet jo ikke om skuffelsen ved blenda test eller mensen er størst, den gjenstår å se! I dag blir det hvertfall tur i høstværet også litt personlig spa hjemme etterpå (og fårikål), det blir deilig 🍁❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 25. september 2022 #102 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg ser definitivt strek på den nederste også😁 Så deilig med tur i høstværet, spa og fårikål 🍁🍂 høres ut som den perfekte søndagen, og omtrent helt lik som min søndag 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. september 2022 #103 Del Skrevet 25. september 2022 Testen fra Normal er jo klar positiv! Så sterk strek blir den ikke falsk... garantert hcg i kroppen din. Så er starten på noe spennende! 😁 Men for en selvpining å bruke disse semi-gode testene 🤪 Du må jo bruke babyplan, clearblue både pluss og digital, first respons osv.! Mye bedre å forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 25. september 2022 Forfatter #104 Del Skrevet 25. september 2022 Amatariel skrev (1 time siden): Testen fra Normal er jo klar positiv! Så sterk strek blir den ikke falsk... garantert hcg i kroppen din. Så er starten på noe spennende! 😁 Men for en selvpining å bruke disse semi-gode testene 🤪 Du må jo bruke babyplan, clearblue både pluss og digital, first respons osv.! Mye bedre å forholde seg til. Haha ja du har helt rett i det 😂 Har bestilt fra billige-tester med de har ikke kommet enda… så da var det billigtester jeg hadde for hånden dessverre 🙃 Håper de kommer i posten snart 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 26. september 2022 Forfatter #105 Del Skrevet 26. september 2022 Dette var et deilig syn på en mandag! 😍 Selv om jeg hadde et håp og en mistanke så er det jo et sjokk likevel, å se det svart på hvitt. samboeren ble rimelig sjokkert selv, selv om han også begynte å legge sammen to og to når jeg har vært kvalm de siste dagene 😂 Håper dette går veien! Har to digitale tester på vei i posten, så jeg kan teste frem til (forhåpentligvis) 3+ 🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 26. september 2022 #106 Del Skrevet 26. september 2022 Gratulerer så mye❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. september 2022 #107 Del Skrevet 26. september 2022 Gratulerer! Deilig å se det digitalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 26. september 2022 Forfatter #108 Del Skrevet 26. september 2022 Takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 27. september 2022 #109 Del Skrevet 27. september 2022 Gratulerer med positiv test 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 27. september 2022 #110 Del Skrevet 27. september 2022 Gratulerer ! 😁🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 28. september 2022 Forfatter #111 Del Skrevet 28. september 2022 Misunner litt de som ikke har vært aktiv på KG i prøveperioden og som godtar at testen er positiv og that’s it 🤭 Jeg kjenner jo at bekymringene kommer fort når det er antydning til murringer/jeg er mindre kvalm/mindre ømme pupper. Er det kjemisk, er det liv, kommer det til å holde helt ut osv ooooosv 🫠 Fikk time på helsestasjon i slutten av oktober og syns det føles veldig lenge til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 28. september 2022 #112 Del Skrevet 28. september 2022 jentafralandet skrev (1 time siden): Misunner litt de som ikke har vært aktiv på KG i prøveperioden og som godtar at testen er positiv og that’s it 🤭 Jeg kjenner jo at bekymringene kommer fort når det er antydning til murringer/jeg er mindre kvalm/mindre ømme pupper. Er det kjemisk, er det liv, kommer det til å holde helt ut osv ooooosv 🫠 Fikk time på helsestasjon i slutten av oktober og syns det føles veldig lenge til nå! Tenk at det går ann å ikke henge på kg i prøveperioden 😲 Jeg håper bekymringene er ubegrunnet, og at tiden frem til oktober går fort🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 30. september 2022 Forfatter #113 Del Skrevet 30. september 2022 Dette var en veldig god start på dagen 😍🥰 Jeg har en del jobbreiser fremover så håper tiden går fort! Problemet er at det er mye øl og vin til maten på slike turer, så jeg er spent på om jeg klarer å lure meg unna det uten mistanke 😂🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 30. september 2022 #114 Del Skrevet 30. september 2022 jentafralandet skrev (4 timer siden): Dette var en veldig god start på dagen 😍🥰 Jeg har en del jobbreiser fremover så håper tiden går fort! Problemet er at det er mye øl og vin til maten på slike turer, så jeg er spent på om jeg klarer å lure meg unna det uten mistanke 😂🤔 Så gøy med 2-3 på testen👏 Det går nok fint, pleier ikke folk flest å ikke få med seg hva man drikker? Man har stort sett nok med seg selv😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter #115 Del Skrevet 4. oktober 2022 I følge Preglife er jeg 5+0 i dag så jeg tok sjansen på en digital, den viste 3+ 😄 Føler jeg har landa litt nå og går ikke rundt og kverner hele tiden, det er deilig. Jeg syns tida går innmari sakte da, det skal sies! Jeg prøver å «tillate» meg selv å nyte det og tenke at det kommer til å gå bra, men bekymringen er jo der fortsatt. Prøver å tenke at selv om det er mange her på forumet som har opplevd å miste og har hatt det forferdelig vanskelig i prøvetiden så er det jo mange det har gått fint med, som man kanskje ikke hører om 💕 Jeg var uggen og småkvalm en del frem til positiv test, dette har egentlig avtatt. Nå er det metallsmak i munnen og ømme bryster som har tatt over. Jeg kjenner ikke så mye til trøtthet enda, men det kan jo hende det kommer og slår meg helt ut om en tid. Skulle egentlig ønske jeg kjente mer på kvalme, tenker at det er et godt tegn 😅 Angrer nok bittert på den setningen der dersom jeg plutselig en dag våkner med brekninger… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. oktober 2022 #116 Del Skrevet 4. oktober 2022 Gratulerer med utmaksing av testen! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter #117 Del Skrevet 19. oktober 2022 7+1 Her er det ikke så mye å oppdatere om egentlig 😅 Er i fin form, ingen kvalme eller ubehag utover ekstremt ømme bryster, spesielt om natten. Jeg kjenner også at trøttheten begynner å kicke inn, og kaffe smaker ikke godt (jeg er ikke så fan til vanlig, men nå smakte det virkelig pyton 😖) To uker igjen til første kontroll og jeg har bestilt TUL til midten av november. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke bestilte før, men samtidig er det vel greit å vente så lenge så mulig for å se mest mulig 😄 Jeg verken gleder meg/gruer meg til noe som helst egentlig, jeg tror jeg er litt avventende før TUL i tilfelle det ikke skulle gå veien. Jeg føler meg veldig lite gravid utover symptomene jeg har nevnt så jeg glemmer det innimellom skal jeg være ærlig. På mange måter er det fint for tiden går fort da, men den går også ulidelig sakte, føler det er en evighet siden jeg testa positivt 🫠😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 4. januar 2023 #118 Del Skrevet 4. januar 2023 Godt nyttår! Hvordan går det med deg? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #119 Del Skrevet 5. januar 2023 Lillrex skrev (21 timer siden): Godt nyttår! Hvordan går det med deg? 😊 Godt nyttår ✨ Det går fint! Har ordinær ultralyd i morgen og er superspent! 🥰 Har skikkelig følelse på at det er en gutt så vi får se om magefølelsen stemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2023 #120 Del Skrevet 5. januar 2023 Lykke til på ultralyden 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå