jentafralandet Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #81 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg føler jeg er 99% sikker på at jeg får mensen i kveld eller i natt, noe som vil si at denne syklusen havnet på 32-33 dager og det er jo mye bedre enn de siste syklusene 👏🏻 Når jeg ser gjennom Flo-appen nå er de to siste syklusene på 56 og 60 dager 😬 Selv om det ser mer normalt ut denne gangen er jeg likevel redd for at det er et engangstilfelle og at de neste syklusene skal bli lenger, men det får jeg ta som det kommer. Nå er det lenge nok siden dose to til at jeg kan ta dose tre, så jeg må bestemme meg for hva jeg skal gjøre der snart vel. Jeg tenker jo at det er bedre å ta den nå kontra å måtte ta den når man er gravid, men vanskelig å bli gravid med så ujevne sykluser kombinert med turnusarbeid 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. januar 2022 #82 Del Skrevet 30. januar 2022 Har du fått sykluskrøll av vaksinene? Håper syklusen har stabilisert seg skikkelig nå da 😊 skjønner at det er vanskelig med turnusarbeid. Har skjønt at du er borte en stund om gangen når du er på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 30. januar 2022 Forfatter #83 Del Skrevet 30. januar 2022 Elise93 skrev (3 timer siden): Har du fått sykluskrøll av vaksinene? Håper syklusen har stabilisert seg skikkelig nå da 😊 skjønner at det er vanskelig med turnusarbeid. Har skjønt at du er borte en stund om gangen når du er på jobb? Det er det jeg ikke vet siden jeg ikke har hatt så mange sykluser mellom p-pille slutt og første vaksinedose. Det kan hende vaksinene ikke har hatt noe som helst å si på de lange syklusene jeg har hatt, men jeg vet jo ikke 🤷🏼♀️ Stemmer, er borte i ni dager når jeg først er borte. Håper det blir en annen turnus snart, men enn så lenge så er det det jeg må deale med 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #84 Del Skrevet 6. februar 2022 PP2, CD9 Jeg velger å kalle dette PP2 fordi det først er nå vi ikke aktivt prøver å unngå en graviditet, selv om jeg har vært uten prevensjon lengre enn to prøveperioder. Jeg er i følge Flo på CD9 nå og sist syklus fikk jeg eggløsning på CD18 ca. Så tenker at jeg begynner el-testingen i løpet av kommende uke og tar det litt derfra. Kan jo som sagt hende jeg var heldig med forrige syklus og at denne blir lenger, men det finner jeg jo ut de kommende ukene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 15. september 2022 Forfatter #85 Del Skrevet 15. september 2022 CD29, 1 DPO +\- Her var det lenge siden det hadde skjedd noe ja! Ikke lenge etter den forrige oppdateringen her ble det så høyt konfliktnivå på jobb så jeg valgte å slutte. Jeg gikk derfor noen måneder arbeidsledig og da var det ikke akkurat graviditet og baby som stod øverst på prioriteringslista. Nå har jeg heldigvis ny jobb og har falt på plass i den (hvertfall litt) så nå kjenner jeg virkelig på lysten til å komme litt videre i denne prøvinga. Jeg føler det har vært så mye frem og tilbake med meg mtp på jobb så det har liksom aldri føltes helt trygt å prøve for fullt. Jeg har fortsatt veldig uregelmessige sykluser, alt fra 35-60 dager så jeg har ikke el-testet så mye frem til nå nylig. Jeg begynte å kjenne på kroppen at noe skjedde, så jeg begynte å el-teste for ca en uke siden. På tirsdag fikk jeg en ganske sterk test, men det var den siste testen jeg hadde såklart. Jeg hadde VONDT i magen + oppblåst og generelt følte meg drit i går og litt i dag. Hadde også en del eggløsningsslim de tre siste dagene og i dag. Jeg antar derfor at eggløsning var i går eller i dag (jeg tok en test i dag og den var negativ), så la oss si jeg er 1 DPO i dag? Vi hadde sex på søndag og i går så nå er det vel bare å vente 😴 Det kjennes veldig rart! Jeg er selvfølgelig veldig klar over at det mest sannsynlig ikke klaffer "allerede" nå, men håper jo uansett 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 19. september 2022 #86 Del Skrevet 19. september 2022 Så bra det har løst seg med ny jobb. Er veldig slitsomt med masse konflikter og uroligheter. Der er frustrerende med så uregelmessige sykluser, jeg håper likevel det klaffer for deg denne gangen. Selvom du ikke har helt troen. Det er likevel fint å være i gang🤞 Kommer til å følge med videre på reisen din😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 19. september 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 19. september 2022 Ruskemor skrev (2 timer siden): Så bra det har løst seg med ny jobb. Er veldig slitsomt med masse konflikter og uroligheter. Der er frustrerende med så uregelmessige sykluser, jeg håper likevel det klaffer for deg denne gangen. Selvom du ikke har helt troen. Det er likevel fint å være i gang🤞 Kommer til å følge med videre på reisen din😊 Så hyggelig ☺️ Mulig det å ikke ha helt troa er for å ikke bli så skuffa hvis det ikke går, må liksom ta meg litt i å ikke kjenne etter tegn hele tiden 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 19. september 2022 #88 Del Skrevet 19. september 2022 jentafralandet skrev (2 timer siden): Så hyggelig ☺️ Mulig det å ikke ha helt troa er for å ikke bli så skuffa hvis det ikke går, må liksom ta meg litt i å ikke kjenne etter tegn hele tiden 🙊 Sånn er jeg også. Vil heller tenke at det ikke går, for da blir ikke fallhøyden så fryktelig stor🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 20. september 2022 Forfatter #89 Del Skrevet 20. september 2022 5/6 DPO Herregud det kreves så mye av meg for å ikke teste 😂 Jeg vet jo at det er for tidlig, men det er liksom så spennende likevel. Jeg kommer faktisk til å bli ganske skuffa hvis det ikke går. Jeg er så oppblåst og treg i systemet og i dag har jeg vært skikkelig uvel. Det er jo umulig å ikke tolke de symptomene som tidlig tegn på graviditet… Åh at man skal bli så besatt av dette greiene her 🙃😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 23. september 2022 Forfatter #90 Del Skrevet 23. september 2022 8 eller 9 DPO Jeg klarte ikke la være å teste selvfølgelig… Det kommer ikke så godt frem på bildet, men det er en antydning til strek der. Dette er en test fra Normal og jeg har skjønt det slik at de er kjent for skyggestreker 😬 Åh denne helgen blir laaaang! Jeg kjenner jo at jeg får et lite håp, spesielt når jeg er så uvel for tiden også, men får prøve å holde meg på jorda noen dager til 😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 23. september 2022 #91 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg ser strek 😄 Krysser fingrene for babystrek❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 23. september 2022 #92 Del Skrevet 23. september 2022 Oj, så spennende å se en fredagsmorgen! Du får prøve å holde deg veldig opptatt i helgen, til du får fikset med flere tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 23. september 2022 Forfatter #93 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg har flere tester, men tror jeg skal prøve å holde meg noen dager til 😂 Hvis den ikke blir sterkere så kan jeg deale med den skuffelsen på søndag og heller leve i lykkelig uvitenhet i kveld og i morgen 🍁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 23. september 2022 #94 Del Skrevet 23. september 2022 jentafralandet skrev (35 minutter siden): Jeg har flere tester, men tror jeg skal prøve å holde meg noen dager til 😂 Hvis den ikke blir sterkere så kan jeg deale med den skuffelsen på søndag og heller leve i lykkelig uvitenhet i kveld og i morgen 🍁 Blir spennende om du klarer å holde deg 😅 Krysser fingrene for at det ikke blir skuffelse🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. september 2022 #95 Del Skrevet 23. september 2022 Kan også skimte noe - håper det ikke er skyggestrek! Kanskje kjøpe en CB pluss i morgen? 😇 De er veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 23. september 2022 Forfatter #96 Del Skrevet 23. september 2022 Amatariel skrev (1 time siden): Kan også skimte noe - håper det ikke er skyggestrek! Kanskje kjøpe en CB pluss i morgen? 😇 De er veldig gode. Det kan jeg ha i bakhodet ja! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 24. september 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 24. september 2022 Helt utrolig at en helg kan gå så sakte, det tror jeg aldri jeg har opplevd før! Kan jo egentlig ikke klage 😄 Tok en test i ettermiddag og den var hakket tydeligere enn den jeg la ut bilde av her, men er redd for at det bare er skyggestrek. Prøver å forberede meg på at mensen kommer til uka, men klarer ikke heeelt overbevise meg selv om det 🙄 Kjenner litt murringer og stikking og har ømme bryster og det kan jo være tegn på både det ene og det andre. Jeg syns det er rart at jeg er så uvel og har dårlig matlyst, det pleier ikke være slik 🤔 Har ikke bestemt meg for om jeg skal tilfredsstille testetrangen de neste dagene eller vente til mensen kommer (eller ikke kommer). Får se an i morgen! 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 24. september 2022 #98 Del Skrevet 24. september 2022 jentafralandet skrev (20 minutter siden): Helt utrolig at en helg kan gå så sakte, det tror jeg aldri jeg har opplevd før! Kan jo egentlig ikke klage 😄 Tok en test i ettermiddag og den var hakket tydeligere enn den jeg la ut bilde av her, men er redd for at det bare er skyggestrek. Prøver å forberede meg på at mensen kommer til uka, men klarer ikke heeelt overbevise meg selv om det 🙄 Kjenner litt murringer og stikking og har ømme bryster og det kan jo være tegn på både det ene og det andre. Jeg syns det er rart at jeg er så uvel og har dårlig matlyst, det pleier ikke være slik 🤔 Har ikke bestemt meg for om jeg skal tilfredsstille testetrangen de neste dagene eller vente til mensen kommer (eller ikke kommer). Får se an i morgen! 🌞 Fy søren så spennende! Jeg bare fortsetter å krysse fingrene for at det ikke er skyggestrek🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. september 2022 #99 Del Skrevet 24. september 2022 Så standhaftig du er! Da jeg fikk slike svake streker jeg ikke visste var skygge eller ikke så testet jeg etter hvert dobesøk 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 24. september 2022 Forfatter #100 Del Skrevet 24. september 2022 Amatariel skrev (39 minutter siden): Så standhaftig du er! Da jeg fikk slike svake streker jeg ikke visste var skygge eller ikke så testet jeg etter hvert dobesøk 🤣 Godt det ikke bare er meg som sliter 😂 huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå