jentafralandet Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg blir gal, hadde glemt hvordan det var å hele tiden være redd for å få mensen og blø gjennom 😅 Føler jeg har murringer annen hver dag, og flere ganger har jeg vært så sikker på at nå skjer det, men fortsatt ingenting gitt. De siste dagene har jeg hatt ømme brystvorter i tillegg til murringer og kniping i magen så det er hvertfall noe nytt. Tenk at man nesten fikk panikk av å ha glemt én p-pille når man var yngre 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 20. februar 2021 #22 Del Skrevet 20. februar 2021 Er så stress sånn sett med mensen. Spesielt når man ikke vet når det har tenkt å dukke opp 😅 Spennende med litt symptomer, får håpe det dukker opp om ikke altfor lenge 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 21. februar 2021 #23 Del Skrevet 21. februar 2021 jentafralandet skrev (15 timer siden): Jeg blir gal, hadde glemt hvordan det var å hele tiden være redd for å få mensen og blø gjennom 😅 Føler jeg har murringer annen hver dag, og flere ganger har jeg vært så sikker på at nå skjer det, men fortsatt ingenting gitt. De siste dagene har jeg hatt ømme brystvorter i tillegg til murringer og kniping i magen så det er hvertfall noe nytt. Tenk at man nesten fikk panikk av å ha glemt én p-pille når man var yngre 🤭 Hvor i syklusen er du akkurat nå? Akkurat det du skriver, pluss litt mer utflod enn vanlig, hadde jeg i dagene før testen viste positiv! 🤞 Jeg var dog sikker på at jeg ikke var gravid denne mnd heller da alt føltes likt som måneden før 😉 Enda håp sålenge mensen ikke er kommet! Det var også eneste grunn til at jeg tok en test 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 21. februar 2021 Niny skrev (1 time siden): Hvor i syklusen er du akkurat nå? Akkurat det du skriver, pluss litt mer utflod enn vanlig, hadde jeg i dagene før testen viste positiv! 🤞 Jeg var dog sikker på at jeg ikke var gravid denne mnd heller da alt føltes likt som måneden før 😉 Enda håp sålenge mensen ikke er kommet! Det var også eneste grunn til at jeg tok en test 🙈 Du må ikke si sånt! 🙈😂 Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen fordi jeg ikke har hatt noen blødninger etter bortfallsblødningen i begynnelsen av desember 🤷🏼♀️ Tester heller ikke eggløsning regelmessig fordi jeg ikke vil blakke meg på de testene og tenkte jeg skulle vente til mensen kom tilbake «på ekte». Kjenner heller ikke kroppen uten prevensjon så det vanskelig å tolke de tegna den gir. Gratulerer til deg forresten 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 21. februar 2021 #25 Del Skrevet 21. februar 2021 jentafralandet skrev (2 timer siden): Du må ikke si sånt! 🙈😂 Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen fordi jeg ikke har hatt noen blødninger etter bortfallsblødningen i begynnelsen av desember 🤷🏼♀️ Tester heller ikke eggløsning regelmessig fordi jeg ikke vil blakke meg på de testene og tenkte jeg skulle vente til mensen kom tilbake «på ekte». Kjenner heller ikke kroppen uten prevensjon så det vanskelig å tolke de tegna den gir. Gratulerer til deg forresten 💕 Takk 😊❤️ Krysser uansett fingrene for deg på ene eller andre måten jeg 🤞🥰 Enten kommer symptomene av at mensen er på vei, jeg har pleid å ha sterk murring dagen før eggløsning og ømme brystvorter etter den er overstått. Men teeeenk om du hadde blitt gravid før første mensen kom 😊😍🙈🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. februar 2021 #26 Del Skrevet 21. februar 2021 Spennende her inne da!! 😄 Du må ta en test! Tenk om? Takk for koselig melding inne i min dagbok forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #27 Del Skrevet 21. februar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Spennende her inne da!! 😄 Du må ta en test! Tenk om? Takk for koselig melding inne i min dagbok forresten Jeg får gjøre det hvis det ikke har skjedd noe innen fredag tror jeg. Jeg er på jobb nå (bor i bolig tilknyttet jobben) så lite jeg får gjort nå uansett. Annet enn å tenke og analysere selvfølgelig 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 21. februar 2021 #28 Del Skrevet 21. februar 2021 On 1/22/2021 at 3:37 PM, jentafralandet said: God fredag 😋 Hadde en samtale med en venninne i går som er meeeget aktiv prøver og hun snakket om å kjenne på livmorhalsen for å vite hvor i syklusen man er. Jeg blei litt nysgjerrig på hvor «vanlig» det er for prøvere å undersøke livmorhalsen regelmessig? Det har eg aldri gjort :3 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 1. mars 2021 #29 Del Skrevet 1. mars 2021 Hei! Og velkommen! 👋😁 Hvordan går det med deg nå? Har du fått første mens? Blir spennende å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 3. mars 2021 EXB1987 skrev (På 1.3.2021 den 19.49): Hei! Og velkommen! 👋😁 Hvordan går det med deg nå? Har du fått første mens? Blir spennende å følge deg! Hei så hyggelig 😄 Neida, det er lite som skjer her altså. Er flere dager jeg er sikker på at den kommer pga vondt i magen og alle de sikre tegna. Men neiiida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 3. mars 2021 #31 Del Skrevet 3. mars 2021 Spennede!! 😄 krysser fingrene for at noe dukker opp snart! Helst en positiv g-test, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #32 Del Skrevet 3. mars 2021 HannaNO skrev (8 timer siden): Spennede!! 😄 krysser fingrene for at noe dukker opp snart! Helst en positiv g-test, selvsagt! Ja jeg er fornøyd bare noe skjer jeg altså 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 4. mars 2021 #33 Del Skrevet 4. mars 2021 Hei ☺️ Så hyggelig å lese gjennom dagboken din! Blir spennende å følge deg fremover ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #34 Del Skrevet 4. mars 2021 Unicorn27 skrev (9 timer siden): Hei ☺️ Så hyggelig å lese gjennom dagboken din! Blir spennende å følge deg fremover ☺️ Hallo, velkommen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. mars 2021 #35 Del Skrevet 5. mars 2021 Hei hei! Jeg ville gjerne følge dagboka di, jeg også Spennende å se hva som skjer for deg. Har nettopp begynt å prøve selv, så kjekt å kunne følge med på andre i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #36 Del Skrevet 6. mars 2021 Fame skrev (9 timer siden): Hei hei! Jeg ville gjerne følge dagboka di, jeg også Spennende å se hva som skjer for deg. Har nettopp begynt å prøve selv, så kjekt å kunne følge med på andre i tillegg Å hyggelig 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 8. mars 2021 #37 Del Skrevet 8. mars 2021 Fortsatt ikke tegn til noe, jentafralandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #38 Del Skrevet 11. mars 2021 HannaNO skrev (På 8.3.2021 den 11.20): Fortsatt ikke tegn til noe, jentafralandet? Niks, lite som skjer her altså 😶 Denne uka har det vært så travelt på jobb så jeg har egentlig glemt å kjenne etter også 😅 Har en legetime i forbindelse med helsesjekk gjennom jobben om 11 dager så får nevne det der hvis det ikke skjer noe innen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. mars 2021 #39 Del Skrevet 11. mars 2021 Håper det skjer noe innen de 11 dagene har gått 🤞 Men kan være en idé å nevne det uansett? Kanskje de kan ta noen blodprøver eller liknende? Og deilig at det er travelt på jobb! Aller beste er å kunne glemme bort dette litt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #40 Del Skrevet 11. mars 2021 Atticmess skrev (3 timer siden): Håper det skjer noe innen de 11 dagene har gått 🤞 Men kan være en idé å nevne det uansett? Kanskje de kan ta noen blodprøver eller liknende? Og deilig at det er travelt på jobb! Aller beste er å kunne glemme bort dette litt 😊 Ja, sikkert ikke dumt å nevne! Blodprøver og urinprøver og alt sånt blir tatt likevel, så kan vel hende de kan se etter litt mer enn de egentlig skal på en sånn sjekk 🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå