AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Jeg har to barn. Ett som bor her på fulltid og en annen som er annenhver helg. Jeg har ett stort oppussingprosjekt og driver ikke med det når det er samvær. Det betyr med andre ord at andre helger og dager blir brukt til oppussing som oftest. Er ikke dette riktig måte å gjøre det på? Stoppe oppussing da barnet som er minst her, er her på samvær? Anonymkode: 3301d...931
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Hvor gammelt er det minste barnet? Anonymkode: 68560...9fb
Minlillesky Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har to barn. Ett som bor her på fulltid og en annen som er annenhver helg. Jeg har ett stort oppussingprosjekt og driver ikke med det når det er samvær. Det betyr med andre ord at andre helger og dager blir brukt til oppussing som oftest. Er ikke dette riktig måte å gjøre det på? Stoppe oppussing da barnet som er minst her, er her på samvær? Anonymkode: 3301d...931 Kan barna bidra med oppussingen da? Kommer jo Ann på alder, men alle kan bidra uansett alder, med litt tilpassing. Synes det er flott du fokuserer på barna dine, når de er sammen og lar oppussingen være.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Jepp, stopp oppussing når barnet er der og stopp oppussing en ettermiddag/kveld i uka når barnet ikke er der. Supert at du prioriterer barna når det er samvær. Men du må jo bli kjent med minste og avlaste andre forelderen litt også. Er denne enig i tidsbruken din? Anonymkode: 787be...607 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå