Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjalp dette for deg? Litt tidlig her enda, men jordmor nevnte at det var det eneste som kunne hjelpe hvis jeg går overtid. 
Når begynte fødselen etter samleie? Var du moden allerede? Hvor mange ganger og hvor lenge før fødsel begynte dere å "prøve"? 

Anonymkode: 6f7c1...78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis en halv rå ananas du. Dryss på med kanel. Funker som faen.

Anonymkode: ccaed...13c

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke om jeg var moden eller ikke, men fungerte ikke her hvertfall. Kan ikke huske om vi hadde det den siste uka før fødsel engang. 

Prøvde å gå trapper, turer, spise eple med kanel osv uten hell. Det eneste jeg gjorde før fødsel var å spise pizza fra Napoli og slå meg til ro om at jeg aldri kom til å føde, vipps så gikk vannet noen timer etterpå 😂

Anonymkode: a4324...21f

Skrevet

12 dager før termin. Hadde sex om morgenen, fødselen startet om kvelden. Aner ikke om det var tilfeldig eller ikke😅

Anonymkode: 0a978...6f4

Skrevet

Har ingen tro på at det virker, da tror jeg mest det er pga bevegelse og anstrengelse. Kan sikkert like greit humpe på en medisin ball eller gå i trapper. Besteveninna mi hadde sex hver eneste dag fra uke 35. Gikk maks overtid og måtte sette i gang. Hadde aldri orket 🙃

Anonymkode: 649eb...1d9

Skrevet

Vivhar hatt sex hver dag i en uke, 11 dager igjen til termin. Ungen er fremdeles i magen...... 

Anonymkode: 762bf...d77

Skrevet

Hadde sex på termindag og dagen over, ungen kom 7 dager over termin - satt i gang pga tidl. Vannavgang. Funker ikke sånn veldig 🤣 

Skrevet

Fungerte ikke her. Men fikk murringer i etterkant og hadde 3 cm på overtidskontrollen. Kanskje det hjalp litt på den... 
Ble strippet på overtidskontrollen siden jeg var moden og godt over tiden. Fødselen startet allerede på vegen hjem. 

Anonymkode: 9b1dd...3e8

Skrevet

Jeg fikk stripping dagen før termin, tidlig om morgenen og ingenting skjedde... klokken 11 om kvelden sa jeg til mannen min at vi skulle prøve sex, og det kickstartet riene med en gang. Gikk på do etter sex og der kom slimproppen... Babyen var ute 5 timer senere. 

Fungerer nok bare om du er ganske moden allerede! 

Anonymkode: df1a5...ae7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prøvde å gå trapper, turer, spise eple med kanel osv uten hell. Det eneste jeg gjorde før fødsel var å spise pizza fra Napoli og slå meg til ro om at jeg aldri kom til å føde, vipps så gikk vannet noen timer etterpå 😂

Anonymkode: a4324...21f

Hahaha, ser for meg en furten og drittlei høygravid dame, "neivel, bare vær sånn du!" Er der sikkert selv om 4 uker😆😫

Anonymkode: 11e09...88c

Skrevet

Man må jo ha en viss form for modning i utgangspunktet. Jeg ble innlagt med premature rier som startet i kjølvannet av samleie, da var jeg riktignok gravid med tvillinger i uke 35. Det dabbet av etter et døgn, men på Rikshospitalet var dette ikke et ukjent fenomen i følge jordmødre og fødselsleger. 

Anonymkode: 332d1...1a8

Skrevet

Fikk rier rett etter sex, baby var ute 3 timer etter! 🙉😂 På termindato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...