AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 De klassiske episodene av "Lokomotivet Thomas og vennene hans" er fantastisk god underholdning, som viser frem gode høyrekonservative verdier. Så i utgangspunktet foregår det på øya Sodor, som har en jernbane med dampmotorer som har jobbet der siden opprettelsen flere tiår før showet. Jernbanen drives av en absolutt Chad, den tykke kontrolløren. Showet finner sted mellom 1940-60-årene, og i løpet av denne tiden på fastlands-England erstatter jernbaner over hele landet dampmotorer med dieselmotorer, ettersom de blir sett på som bedre og mer effektive. Den fete Chad ser imidlertid gjennom disse løgnene og bestemmer at han vil opprettholde den tradisjonelle tingenes orden og bare importerer dieselmotorer når det er absolutt nødvendig. Hver gang en svart, skitten diesel blir brakt til brus, skryter de alltid av hvordan de er overlegne dampmotorene, og hvordan dieselmotorer en dag vil erstatte dem. På toppen av dette starter de hele tiden dritt og forårsaker ulykker på grunn av deres destruktive natur. Hver gang dette skjer, sender den tykke kontrolløren, Chad som han er, straks disse degenererte dieselmotorer hjem, uten unntak. Etter hvert som showet vokste i popularitet, ble det tatt av et venstrevridd underholdningsselskap, som bestemte seg for at de ville endre dette, og nå handler det om å komme sammen og eksistere sammen, men ekte MFs vet at det ikke er hva Thomas handler om. Anonymkode: e0736...91c 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Du over analyserer litt vel mye en serie som er beregnet på barn som er under 7 år. 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Jeg vokste opp med Thomas toget! I dag driver jeg min egen fascistisk organisasjon, godt å vite at jeg kan skylde på noe. Anonymkode: 45130...b71 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Da er brannmann Sam og postmann Pat det motsatte. Der har du middelklassen. Rekkehus og alenemødre, A4 jobber, skiftarbeid, lokale bedrifter og landsbymarked. Tror brannmann Sam fikk seg litt av hvert etter at han var ferdig med skiftet på jobb. Han ser jo ikke akkurat feil ut og byen er full av kåte, desperate og oppsminka kvinnfolk. Det er forresten et under at postmann Pat aldri ble fratatt lappen. Han vingler, kjører utfor veien og bomgirer konstant Anonymkode: 7ae28...f18 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå