AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Del Skrevet 19. januar 2021 Beste tipset ditt? Og evt tips til god og sunn mettende mat? Anonymkode: bbe62...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Del Skrevet 19. januar 2021 Mitt aller beste tips er periodisk faste. For eksempel 16:8 eller 5:2, litt avhengig av hva som passer livet ditt best. Anonymkode: d0ca4...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 19. januar 2021 #3 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg er utrolig glad i kaloritelling. Jeg valgte denne metoden for vektnedgang fordi det gir meg muligheten til å kunne spise nøyaktig det jeg vil samtidig som jeg er 100% sikker på at jeg ikke har spist for mye kalorier. Før følte jeg behovet for å holde meg unna alt av søtsaker og bakst fordi jeg var redd for at det ville sprenge kaloriinntaket mitt, mens nå kan jeg spise det uten å føle på det stresset fordi jeg vet nøyaktig hvor mange kalorier jeg har fått i meg, hvor mange kalorier maten jeg spiser inneholder og hvor mange kalorier jeg har igjen å spise. Det kan være litt stress i starten, men etterhvert blir det rutine. Ellers har jeg hørt mye bra om lavkarbo og periodisk faste.. Du må nesten bare finne ut hva som passer din livsstil best. Jeg personlig synes protein metter best, så jeg har alltid minst én proteinkilde til måltidene mine. Noen eksempler er kjøttpålegg (kalkunfilet, spekeskinke, kyllingpålegg, salami), fisk (laks, torsk, makrell i tomat), kjøtt (kylling, karbonadedeig, biff) og meieriprodukter (ost, melk, biola, mager kesam, gresk yoghurt). Det viktigste i mine øyne er dog å spise noe du faktisk liker. Nøkkelen til varig vektnedgang er en livsstilsendring og ikke en diett, så det er viktig å gjøre det overkommelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Del Skrevet 19. januar 2021 Enig med over. Det viktigste er at du kan spise mat du liker og velge strategi derifra. Anonymkode: d96f0...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Del Skrevet 20. januar 2021 Som andre nevner, vi er alle ulike. Personlig teller jeg kalorier og protein. I tillegg spiser jeg mye grønnsaker for å komme opp et vist volum av mat. Har litt fett og karbohydrater i hvert måltid for å bli "fornøyd" men begrenset pga kalori innholdet. Anonymkode: d2579...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå