AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg har en BSU 2.0 sparekonto hos DNB, men nå står jeg på bar bakke og det står mellom kredittkortgjeld eller å tømme det jeg har på min BSU 2.0. Hva skjer dersom jeg bruker disse pengene på regninger i stedet for på boligen? Jeg finner ingen oppdatert informasjon på dette på nett, så jeg håper at kanskje noen her vet. Anonymkode: 4a2b6...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Del Skrevet 19. januar 2021 "Ved uttak som ikke er til boligformål må du betale et gebyr på 2 % av uttakbeløpet. Det gjelder ikke hvis du tar ut pengene og avslutter kontoen", står det på DNB sine sider. Man får ikke opprette ny BSU start, dersom du avslutter kontoen. Anonymkode: 494b7...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Del Skrevet 19. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: "Ved uttak som ikke er til boligformål må du betale et gebyr på 2 % av uttakbeløpet. Det gjelder ikke hvis du tar ut pengene og avslutter kontoen", står det på DNB sine sider. Man får ikke opprette ny BSU start, dersom du avslutter kontoen. Anonymkode: 494b7...f89 Takk for svar! Det tolker jeg som at jeg kan ta ut hele beløpet og avslutte kontoen uten å betale 2%, selv om pengene ikke går til boligformål.. Jeg håper det stemmer. Anonymkode: 4a2b6...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Del Skrevet 19. januar 2021 Har du prøvd å google det? Anonymkode: 0dea3...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar! Det tolker jeg som at jeg kan ta ut hele beløpet og avslutte kontoen uten å betale 2%, selv om pengene ikke går til boligformål.. Jeg håper det stemmer. Anonymkode: 4a2b6...39d Tror du vil miste det du har "tjent" på den gode renten? Anonymkode: 876e7...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Del Skrevet 19. januar 2021 Hvis dette er en kortvarig situasjon kan det være like greit med kredittkort. Når forventer du at problemene dine vil være overstått? Anonymkode: 6fc07...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dette er en kortvarig situasjon kan det være like greit med kredittkort. Når forventer du at problemene dine vil være overstått? Anonymkode: 6fc07...053 Du råder en med kredittkortgjeld hvor boligsparing må brukes til å løse det med kredittkort? 🤔 Anonymkode: 45fa3...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du råder en med kredittkortgjeld hvor boligsparing må brukes til å løse det med kredittkort? 🤔 Anonymkode: 45fa3...3f5 TS har ikke kredittkortgjeld i dag i følge første innlegget. Anonymkode: 88706...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #9 Del Skrevet 21. januar 2021 On 1/19/2021 at 11:07 PM, AnonymBruker said: TS har ikke kredittkortgjeld i dag i følge første innlegget. Anonymkode: 88706...86c Jeg har ikke kredittkortgjeld nei. Faktisk har jeg null gjeld overhodet. Jeg har kjøpt eiendom, men nå behøver jeg penger for å betale noen veldig uventede regninger (syk hund), og da var BSU 2.0 min beste løsning.. Anonymkode: 4a2b6...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå