Gå til innhold

Er pene øyne/blikk tennende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ofte høre (av begge kjønn) at øynene mine er så fine. Vet ikke helt hvorfor. De er grønne med litt brun/blå skjær i. Trodde det var vanlig. Men har hørt de er runde og store. Forstår virkelig ikke dette. 
Har øynene noe å si for å bli betatt av en person? 
Hvike øyner faller du for da, du som er mann? 

Anonymkode: 76eb5...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi mennesker sier veldig mye med øynene våre, og vi tolker dette så godt at vi har problemer med å redegjøre hvordan vi gjør dette. Filmer, tegnefilmer/serier osv., legger ofte mye detaljer i øyne og blikk av denne grunn. Så ja, øyne kan absolutt være sexy. Kvinner bruker vel eyeliner, mascara, øyenskygg etc. for å fremheve nettopp øynene.

Jeg jobbet på en butikk under studietiden, og det var en fast kunde der som jeg alltid kommer til å huske for han hadde så utrolig flotte, klare grønne øyne. Selvsagt ikke bare det, men mest relevant for denne tråden. Men det handler ikke bare om farge, alle øyenfarger kan være flotte, noen mer sjelden kanskje. Det kommer også an på formen på øynene, og generell utstråling. Men er det en veldig sterk farge, eller en farge som skiller seg ut der man bor, så fanger de nok oppmerksomheten lettere. Jeg har også ganske store og runde øyne, får høre at det pluss et litt rundt ansikt får meg til å se yngre ut. Kanskje ikke så fjernt for jeg må fortsatt vise leg på polet og jeg er 33:P

Anonymkode: 1aa59...abd

Skrevet

Uten tvil, de kan brukes som et våpen, får jeg et søtt blinkende rådyrblikk, kan hun neste få det hun peker på🙈

Skrevet

Øyne og blikk har mye å si. Han kan styre meg i hvilken retning som helst med blikket sitt omtrent, blir som ei mushy lita jente av det.

Anonymkode: 49d0c...7ff

Skrevet

Første jeg legger merke til :)

Anonymkode: 02181...6cf

Skrevet

Absolutt. Mer enn andre kroppsdeler ofte

Skrevet

Ikke tennende nei

Anonymkode: 56ecf...999

Skrevet

Får ofte høre at jeg har "frekke" øyne.  Tenner også på et kåtblikk fra en attraktiv mann. Har hatt flere eventyr som har startet med øyenflørt.

Skrevet

Pene øyne er et must ja, og litt store pupiller, det vil som regel si når det ikke er så lyst, er ekstra fint. Liker også mørke øyebryn, egentlig viktigere enn hårfargen, for det fremhever også øynene. 

Anonymkode: ec913...f98

Skrevet

Absolutt, noen ganger treffer visse blikk fra pene øyne der det kjennes godt. 

Skrevet
PassionatePatti skrev (På 19.1.2021 den 23.43):

Absolutt, noen ganger treffer visse blikk fra pene øyne der det kjennes godt. 

Hvordan er pene øyne for deg? Små eller store øyne, lange, eller korte/dype? 

Anonymkode: 2b3f0...d44

Skrevet

Jeg «faller» fort for øynene til menn. Pene og «intense» blikk, blikk som «holder» gjør meg ekstra tent hvertfall ☺️

Anonymkode: eba59...216

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg «faller» fort for øynene til menn. Pene og «intense» blikk, blikk som «holder» gjør meg ekstra tent hvertfall ☺️

Anonymkode: eba59...216

Samme her... elsker å få øyekontakt, langt blikk av en kjekk mann. 

Anonymkode: 2b3f0...d44

Skrevet

Jeg legger alltid merke til øynene, uansett om det er barn, eldre, menn eller kvinner. Vet alltid hvilken øyenfarge en person har etter å ha møtt de en gang. Og synes ofte øynene kan bety en del i forhold til om en person har et pent/vakkert utseende.

Nå er jeg en heterofil kvinne, og selvfølgelig kan pene forførende øyne på en mann tenne meg. Og jeg er sikker på at mange andre, både kvinner og menn, har det på samme måte.

Anonymkode: c478f...762

Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på blikk. 

Jeg føler bare at de fleste øyne er så dumme? Det er liksom lite kult å spotte der. 

Er døv btw. Det som er spennende for hørende er ikke spennende for meg ... Føles som barnehage. 

Anonymkode: a16f3...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...