AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Ikke dere i fast forhold, men hvis dere har hatt litt kontakt med ei/en. Gjerne både før og etter dere har hatt sex tidligere. Av å dele på kanten bilder og skrive litt dirty? Damer, liker dere å se snap av pikk og også når han runker og spruter? Jeg blir kåt av det. Ikke med hvem som helst, men trenger ikke kjenne personen så godt. Tar meg ikke nær av dick pic. Synes det er flott å se på jeg. Så lenge ikke en vilt fremmende sender meg da. Og det bør være litt planlagt, at jeg er med på litt dirty snakk først. Elsker da å se at jeg har gjort han kåt. Og hvis noen jeg har hatt sex med plutselig sender video når de runker. Tenker tydeligvis litt på meg da? Sender gjerne bilder og video av meg selv også. Hva tenker egentlig dere menn om det? At en dame liker slik? Både å sende og å motta. Er det kleint? Harry? Horete? Eller liker dere det og blir kåt av det? Anonymkode: fa470...909 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Hei. Jeg er mann og liker det veldig godt. Synes det er fint at damer også liker å vise seg og se på andre. Kunne godt snappet slik med noen jeg liker. Anonymkode: 186cc...c94
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Jeg liker det, synes det er pirrende og hett. Er kvinne i 30-årene. Anonymkode: 7c156...b34
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Ååå så dere liker åsså bilder på nett? Jeg å. Jeg får ofte bilder.Å da titter jeg på bilde. Titter dere på bilde? Jeg titter lenge på.men hvor ofte sender dere snaps?jeg sender hver dag å få snaps tilbake.såm regel av menn som liker meg.får mye skryt av jeg er deili.får dere åsså skryt for at dere er deilig?men synes det er får lite egentli, men ikke alle som vil se.det er trist syntes jeg.at de skal avise meg.jeg er jo dritbra. Anonymkode: 48303...66a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Jeg er kvinne, og blir ikke kåt av sånt. Synes det virker kjedelig, bortkastet tid. Anonymkode: b36f7...5a1
NysgjerrigPiken Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Jeg tenner på det, ja. Så lenge det er fra noen jeg har en liten greie med, og ikke helt utav det blå. Har selv aldri sendt bilder til menn, og ville nok bare gjort det med noen jeg var veldig trygg på.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Jeg liker det og blir pirret av det om det er en jeg kjenner/har en greie på gang med/har chattet med seksuelt fra før. Men da må jeg tro på at han har tenkt på meg først, sånn at det er jeg som har inspirert kåtheten. Da er det kult å få bilde av bul i buksa, eller noe enda mer direkte. Men helt ut av det blå fra en tilfeldig person? Nei. Anonymkode: b347c...608
Gjest Alterego666 Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sender gjerne bilder og video av meg selv også. Hva tenker egentlig dere menn om det? At en dame liker slik? Både å sende og å motta. Er det kleint? Harry? Horete? Jeg har og har hatt noen slike snapvenninner. Det er bare deilig!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 nei. man vet aldri om de kan kopiere/screene hvis man sender bilder. Liker ikke bilder av selveste penisen, men dirty talk liker jeg, og bilde uten t-skjorte. men nei til runke videoer. -jente, 20 årene Anonymkode: 9c760...34a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 Blir skikkelig kåt av tanken på at han jeg liker runker. Så det ville gjort koe med meg ja🤤 Kvinne 33 Anonymkode: c43cd...485 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå